Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fmcarv
#1267822
Cokeisit skrev:
AndS skrev:Du har ett fack rakt framför vänster knä, passar perfekt att kasta in ett par solglasögon.
Precis, detta fack är avsett för brillor, vad har ni andra annars i det facket?
Brobizz
Användarvisningsbild
av grillchips
#1267826
@Hanzon, Tack!
Användarvisningsbild
av razorfish
#1267938
Cokeisit skrev:Precis, detta fack är avsett för brillor, vad har ni andra annars i det facket?
Eh, radarvarnaren? Glajerna ligger i facket i taket (det där tillbehöret). Bara att skruva bort handtaget som sitter där från fabrik och dra dit hållaren istället. Tar två minuter. Jag hade med mig hållaren från förra bilen (XC70) och den passade rakt av.
av AndS
#1267949
Vad har man en radarvarnare till idag? Eller är den för körning i andra länder?
Användarvisningsbild
av Maqqann
#1267954
Cokeisit skrev:
AndS skrev:Du har ett fack rakt framför vänster knä, passar perfekt att kasta in ett par solglasögon.
Precis, detta fack är avsett för brillor, vad har ni andra annars i det facket?
Tycker det sitter lite för långt ner för att jag ska använda det. Tycker jag får flytta vänsterbenet lite för att komma åt det och då vill jag gärna inte ha solglasögonen där om jag snabbt behöver plocka fram dem.

Tapatalking with Samsung S8


Hanzon skrev:Pris:
https://www.bilia.se/biltillbehor/komfo ... _31403479/
Är den svart eller ljus? Beskrivningen säger charcoal vilket väl är den svarta men bilden ser väldigt ljus ut.
Användarvisningsbild
av Hanzon
#1267958
Svar till Maqqan:
Är samma bild på sidan oavsett om det är Blond, Soft Beige, Charcoal, dock olika beskrivningar i texten för de olika färgvarianterna
https://www.bilia.se/biltillbehor/sok/? ... C3%A5llare
Senast redigerad av 3 Hanzon, redigerad totalt 0 gång.
av Mellvid
#1268296
Jag var inne och köpte den här lösningen idag till min V90, ska se om jag hinner montera idag också! :-)
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1268301
Mellvid skrev:Jag var inne och köpte den här lösningen idag till min V90, ska se om jag hinner montera idag också! :-)
Hinner,, tar ju bara dubbelt så lång tid som att skriva den meningen :) Ok men max 5 min om man räknar att ta fram och lägga tillbaka verktygen då ;-)

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]