Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1256386
V70_2005 skrev:Ajaj. Keyless (även dörrlås) är numera ett måste för mig.
Vilken tur att det inte är du som ska köpa en sådan här bil då! Eller menar du att han inte borde köpa bilen för att du vill ha keyless? ;-)
av V70_2005
#1256392
EbbevonVolvo skrev: lör 23 jun 2018, 13:05
V70_2005 skrev:Ajaj. Keyless (även dörrlås) är numera ett måste för mig.
Vilken tur att det inte är du som ska köpa en sådan här bil då! Eller menar du att han inte borde köpa bilen för att du vill ha keyless? ;-)
Läs första inlägget, TS undrar om något viktigt saknas.

Vad tycker du själv om bilen? ser inget inlägg från dig i tråden där du försöker hjälpa TS.
av KenZoo
#1256421
V70_2005 skrev: lör 23 jun 2018, 11:25 Ajaj. Keyless (även dörrlås) är numera ett måste för mig.
Jag har aldrig haft keyless på mina bilar, så keyless start är ändå ett upphopp för mig :)
av KenZoo
#1256422
en annan fråga som dök upp i skallen,
Är de viktiga safety grejjerna med? självstyrande grejjen, city safe med mera?
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1256426
Bla city safety, adaptiv farthållare o Pilot assist är std. Blis mm ligger i paket.
av KenZoo
#1256764
Besökte säljare idag och blev ännu mer förvirrad :) ,

Först och främst visste hon inte vilket erbjudande det var jag var intresserad av, och började babbla om lagerbilar.
Bland lagerbilarna fanns ej T4 vilket hon tyckte var skumt.

Till slut fick jag visa henne rätt och då trilla poletten ner.

Man kan tydligen inte beställa en s90 just nu då det finns massor av lagerbilar dom vill bli av med.
Det erbjudandet jag vill ha kunde hon inte bygga i hennes konfigurator än, men det skulle säkert gå senare i veckan.

Men imorn skulle jag få provköra en v90 med T4 , ( de hade ingen s90 än )
av dfa
#1256774
Xanthopteryx skrev: tis 26 jun 2018, 06:32 Kan inte beställa? Låter som nys bara för att säljaren vill bli av med bundet kapital.
Envisas de så byt firma.
+1
Låter inte seriöst. Byt handlare eller iaf säljare.
Bruten fjäder framvagn

arbetade. ( finns där inga möjlighet a[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Enklast är väl att ta en tumstock o m&au[…]

@lennarte , Nu har jag monterat nya givaren och[…]

Bakaxel Duett (Äkta EPA) utväxling

Nu får man leta i det bakre arkivet är […]