Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1256117
Känns ju genom att man inte fortsätter där man var så vart resultatet att det tar ännu längre tid innan man kan lyssna. Värdelöst..
#1256163
grillchips skrev:Så, nu har jag testat.
Först fastnade min på 43% av installationen också varpå jag sen behövde lämna bilen. Intressant att den vid nästa uppstart inte ville låta Spotify öppna överhuvudtaget. Fick felmeddelande om att installationen hade avbrutits, "ja det vet jag" tänkte jag och ville installera på nytt - men den optionen fanns inte. Och precis som tidigare så är Avinstallera vid Spotify-appen gråad så jag kunde inte göra något.
När jag sedan skulle iväg igen, DÅ fanns uppdateringsfilen igen. Lika trögt vid 43% denna gång men nu skulle jag sitta lite längre i bilen så jag lät det bero. Efter en tio minuter så lossnade den och slutfördes. Initialt var appen snabbare men efter ett kort stopp vid Jula så åkte jag iväg igen och då var uppstarten seg som sirap - igen. Snark.
Det verkar också som att den nu defaultar något "startläge" vid varje uppstart, förr startade den i senast använd playlist...
“Välkommen till Spotify” får jag vid varje uppstart
#1256174
Känner jag inte igen alls men fortsätter spela på den lista den var på.
Tar drygt 40s att starta mot tidigare lite över 1 minut iofs bara testat 3 gånger
#1256178
fmcarv skrev: “Välkommen till Spotify” får jag vid varje uppstart
Ja precis, den får jag med. Måttligt roande då jag i stort sett alltid spelar från samma playlist i bilen vilket gjorde det smidigt innan uppdateringen.
#1256355
Denna app är ju något man vant sig vid. Jag använde den snart sagt varje gång jag kör bilen. Synd bara att den har lite egenheter för sig.

Det där med 43 % och stoppet där vid uppdatering är ju välkänt.

Lång starttid och ibland betydligt snabbare.

Något behöver göras med appen om det inte ska ge hela Sensus och därmed Volvo dåligt rykte.

Henry
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]