Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1271621
Den funktionen har min V90 också, ingen mjukvara uppdaterad hos Volvo sedan vi hämtade ut den i påskas. Om det nu är en "ny" funktion så kom det någon med en OTA-uppdatering.

Instämmer om att vända sig till Volvo Cars - förutsatt att så är fallet. Jag har hela tiden utgått från att Volvo har utvecklat en egen applikation av Spotify, inte att Spotify själva fixat den. Upplever här nästan ett ramaskri gentemot Spotify när det snarare är Volvos utvecklare man ska hytta med näven åt.
Personligen är mitt största problem med appen att den är så otroligt inkonsekvent. Man vet aldrig hur appen startar upp, när den startar upp, om den startar upp. DET är irriterande. Att den saknar funktion x och y skiter jag fullständigt i.
#1271660
Någon mer som har problem att sökfunktionen inte fungerar? Skulle söka upp en artist här om dagen men den söker inte alls, fungera inte på låt heller. Jag kan nu helt plötsligt bara spela musik från mina befintliga spellistor eller allmänna spellistor som finns att välja på, typ top50 tex. Har fungerat utan problem för några veckor sedan.

Skickat från min SM-A320FL via Tapatalk

#1271739
På Spotifys supportsida står det kontakta Volvo.
Nästa höst lär det komma en ny plattform för Infotainment så lämnas väl sorgebarnet Sensus i sticket som skedde med ”Sensus Connected Touch”
I de bästa av världar skulle nån på Volvo läsa detta forum och ta till sig, felanmält till Volvos support flera gånger men inget händer. Teknikens Värld var är ni?
#1271758
fkullberg skrev: lör 29 sep 2018, 11:41 De som har problem med appen bör skicka in det här, https://www.volvocars.com/se/sidfot/sup ... rt-contact
Tackar!

Jag skickade detta.. Någon annan har kanske svaret på min fråga?

Hej!

Jag har en fråga angående appen Tune-In i sensus. Varför går det inte att hitta poddar i appen, som P3-dokumentär med flera?

Man hittar dem i Tune-In appen i telefonen, men de finns inte i sensus, trots att jag startat ett konto och är inloggad på samma konto i både telefonen och i sensus.

Mina radiokanaler synkas, men inte mina poddar.
#1273325
Ilduce77 skrev:
fkullberg skrev: lör 29 sep 2018, 11:41 De som har problem med appen bör skicka in det här, https://www.volvocars.com/se/sidfot/sup ... rt-contact
Tackar!

Jag skickade detta.. Någon annan har kanske svaret på min fråga?

Hej!

Jag har en fråga angående appen Tune-In i sensus. Varför går det inte att hitta poddar i appen, som P3-dokumentär med flera?

Man hittar dem i Tune-In appen i telefonen, men de finns inte i sensus, trots att jag startat ett konto och är inloggad på samma konto i både telefonen och i sensus.

Mina radiokanaler synkas, men inte mina poddar.
Det beror på tekniska utmaningar med poddar i sensus. Förhoppningsvis går det att lösa i någon version i vår.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]