Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1257964
Har uppdaterat Spotify två gånger de senaste två veckorna, första uppdateringen tog nog en kvart, den andra som skedde igår tog ca fem minuter. Inledningsvis var det en markant skillnad i hastighet, uppstarten tog ca femton sekunder, men plötsligt startade inte appen alls. Löstes med att jag körde radio i ett par sekunder, sedan fungerade Spotify felfritt igen, och startar i princip direkt.
Återstår att se om det kommer fortsätta att fungera så bra.
#1258031
bjornw skrev:
falkn skrev: sön 01 jul 2018, 12:19 Kan inte ladda ned någon uppdatering till appar nu. Avbryts direkt efter att man startat den och står att felrapport skickats. Någon som varit med om detta?
Jag hade precis så - verkstan löste det med att ta bort minus kabeln från batteriet typ 15 minuter om jag förstod det rätt.
Testa!
Jag avinstallerade de appar som gav ovanstående felmeddelande och installerade dem på nytt. Då gick det bra. Dock tog det ett tag innan de blev synliga för ny installation igen.

Skickat från min H8266 via Tapatalk

#1258079
Har haft problem från början med Spotify som jag skrivit förut. Idag fick jag en kontantkort från halebop med 20gb surf som jag satte i istället för telenorkortet som suttit där sen jag fick bilen. Då jävlar hoppade det igång och fungerade felfritt.

Mina fördomar om Telenors täckning blev inte direkt bättre.

Tapatalking with Samsung S8


#1258399
Fick uppdateringen först igår, men tycker Spotify varit snabbt de senaste 2 veckorna. Kanske gjorde de någon serveruppdatering som minskade uppstartstiden redan då?
Men likt er andra tycker jag funktionsmässigt det är mycket sämre då de tagit bort 2 mycket användbara saker. + knappen samt att kunna hoppa direkt till artist/album ur en blandad spellista.
Det borde finnas ett sätt för oss att ge feedback på liknande saker då de enkelt skulle kunna pusha ut en ny uppdatering.
#1258404
Här kan alla lämna feedback och önskemål. [email protected]. Jag har skickat in flera stycken och de är tacksamma och tar emot det positivt. Sen får vi se om de gör något. Ju fler som skickar in ju större påverkan till förändring, så nyttja adressen till att ge bra förslag på förbättringar.

Skickat från min SM-A320FL via Tapatalk

#1258408
andreas 80 skrev:Fick uppdateringen först igår, men tycker Spotify varit snabbt de senaste 2 veckorna. Kanske gjorde de någon serveruppdatering som minskade uppstartstiden redan då?
Men likt er andra tycker jag funktionsmässigt det är mycket sämre då de tagit bort 2 mycket användbara saker. + knappen samt att kunna hoppa direkt till artist/album ur en blandad spellista.
Det borde finnas ett sätt för oss att ge feedback på liknande saker då de enkelt skulle kunna pusha ut en ny uppdatering.
Är rätt säker på att utvecklarna bevakar dessa trådar och det troliga är att dessa funktioner kommer tillbaka i nästa release.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1258509
Jag fattar inte, vad är det som är så svårt att göra en exakt likadan app i Sensus som dem använder i Android/Apple?
Där alla vet hur det fungerar.
Varför göra det så svårt för sig att inte ens kunna "gå till artist" eller lägga till låten man lyssnar på i sin spellista.
Nä. Bättre att använda telefonen går både snabbare och lättare.
Dem som programmerat Spotify appen till Sensus systemet borde få sparken med omedelbar verkan. :mad:

EDIT: Det går ju inte ens att bläddra i spellistan precis dit man vill om man inte vill "Swipa" nerifrån och upp ca 450 gånger.
#1258529
Att önska sig ett offline-läge i Spotify-appen är väl allt för optimistiskt önsketänkande antar jag. Men jag tycker det vore grymt smidigt att kunna använda bilens inbyggda minne, eller en sticka i usb-uttaget för att ladda ner de spellistor jag för stunden diggar mest i högsta kvalité. Tekniken finns ju i andra sammanhang (Samsungs klockor åtminstone), och det känns ju rätt fånigt att streama samma låtar om och om igen, med onödigt lagg dessutom?
#1258543
Det gör den delvis. Den lagrar låtar lokalt redan i form av cache så att den inte ska behöva strömma samma låt gång på gång men man behöver fortfarande ha uppkoppling mot Spotify för att appen ska spela. Håller med att det inte borde vara alltför svårt att kunna spela från cache helt offline
Frazze1 skrev:Att önska sig ett offline-läge i Spotify-appen är väl allt för optimistiskt önsketänkande antar jag. Men jag tycker det vore grymt smidigt att kunna använda bilens inbyggda minne, eller en sticka i usb-uttaget för att ladda ner de spellistor jag för stunden diggar mest i högsta kvalité. Tekniken finns ju i andra sammanhang (Samsungs klockor åtminstone), och det känns ju rätt fånigt att streama samma låtar om och om igen, med onödigt lagg dessutom?
Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder