Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1255576
Riktigt positivt överraskad av Spotify versionen som min bil indikerade om idag. Mycket snabbare menyer och listor. Någon mer som märkt detsamma?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1255614
Funkar fint.

Men nåt jag retar mig på är att jag inte hittat var man söker i Spotify i CarPlay? Finns ens en sök-funktion?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1255680
Den stod LÄNGE på 43%, sedan LÄNGE på 46%. Efter 40 minuters bilfärd vart den uppdaterad.
Spelade en låt. Efter halva stod det BUFFRAR och sedan hoppade den till nästa låt.
Jag la märke till att vänstermenyn i Spotify "flimrade"/"blinkade".
Det stod i uppdateringscentret att denna "stora" uppdatering innehåller en ny funktion, vilken?
#1255690
mvos skrev:Är nyfiken. Ser du alla dina sparade artister och album i Spotify?
Jag ser bara med ca 10 artister och några få sparade album.
Men jag tror att alla spellistor kommer med.
Albumlistan känns lite för kort för mig, tror jag såg typ 5 album, men jag har 16 i spotify i datorn.
Dock listan med artister tror jag stämde, ser ungefär lika lång/kort ut i datorn.
#1255691
philipsguy skrev:Den stod LÄNGE på 43%, sedan LÄNGE på 46%. Efter 40 minuters bilfärd vart den uppdaterad.
Spelade en låt. Efter halva stod det BUFFRAR och sedan hoppade den till nästa låt.
Jag la märke till att vänstermenyn i Spotify "flimrade"/"blinkade".
Det stod i uppdateringscentret att denna "stora" uppdatering innehåller en ny funktion, vilken?

För min uppdatering så tog det lite tid sen sa den att den var uppdaterad, men jag kunde inte använda den förrän jag hade stoppat bilen, låst och låst upp igen. Innan dess om jag försökte använda appen så stod det bara i appens fönster att den höll på att uppdateras, även om den var färdiguppdaterad i listan över updates.

Men den har funkat riktigt bra både igår och än så länge idag. Så jag är nöjd. Vad mer för funktioner som tillkommit är en bra fråga, hastigheten i sig är bara den klart värt uppgraderingen.
Ser att de har lite snyggare transitions mellan vyer och listor och byte av låtar, så det rent grafiskt blir lite snyggare att använda, men i övrigt har jag nog inte hittat något speciellt (har iofs inte tittat efter nyheter heller).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]

Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]