Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1257798
Helt extremt mycket snabbare för mig, fast många funktioner borta. Men det kanske krävdes att man banta ner programmet för att speeda upp det.
Mest saknar jag funktionen där jag kunde klicka på en knapp för att lägga till låten jag lyssna på i min lista. Nu verkar det som att jag inte har någon möjlighet att spara låtar som är bra, så jag tar kort på displayen med telefonen istället
#1257799
Helt extremt mycket snabbare för mig, fast många funktioner borta. Men det kanske krävdes att man banta ner programmet för att speeda upp det.
Mest saknar jag funktionen där jag kunde klicka på en knapp för att lägga till låten jag lyssna på i min lista. Nu verkar det som att jag inte har någon möjlighet att spara låtar som är bra, så jag tar kort på displayen med telefonen istället
#1257800
falkn skrev: sön 01 jul 2018, 12:19 Kan inte ladda ned någon uppdatering till appar nu. Avbryts direkt efter att man startat den och står att felrapport skickats. Någon som varit med om detta?
Jag hade precis så - verkstan löste det med att ta bort minus kabeln från batteriet typ 15 minuter om jag förstod det rätt.
Testa!
#1257836
Vardelos skrev: tis 03 jul 2018, 22:02 Mest saknar jag funktionen där jag kunde klicka på en knapp för att lägga till låten jag lyssna på i min lista. Nu verkar det som att jag inte har någon möjlighet att spara låtar som är bra, så jag tar kort på displayen med telefonen istället
Ja den var bra. :-) Men de föreslår jag istället att du använder meddelandefunktionen med röststyrning så slipper du strula med mobilen. ;-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]