Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1249128
Jag började använda TuneIn för första gången igår och ljudet på Sveriges radio P3 var ju en fröjd jämfört med vanlig radio.

Men jag hittar inte några poddar på TuneIn i bilens app. Jag hittar dem, tex P3 Dokumentär, på telefonen, men inte i Sensus.

Någon som fått det att funka och hur gjorde ni i så fall?

Finns det fler appar till sensus att ladda ner, än de som finns inlagda som standard?
Användarvisningsbild
av Derank
#1249174
Skapa ett tunein konto på datorn. Där kan du sedan skapa en favoritlista med bla poddar. Logga sedan in på kontot i bilens app och du har allt där. Så gjorde iaf jag på xc60in.

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk

av Jensi
#1249335
Instämmer. En fantastisk app, har hittat så mycket bra musik sen ja började använda den appen. En profil är dock att föredra för att skapa ”favoriter”


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1249337
Attans, då blir det väl ytterligare en hundring i prenumeration per månad.. 😵😄

Börjar bli en del med Spotify, readly, viaplay och HBO.....
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1249349
Aha.. Se där..

Jag fattade det som att det kostade en slant i månaden, men kollade noggrannare och då var det tydligen premium som kostade, om man vill ha NBL, NHL, MBL och andra sportsändningar och det klarar jag mig utan.. 😁

Tack för tipset Derank! 😄👍🏼
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1249355
Stötte på patrull...

Skapade en inloggning, dock på mobilen.
La in P1, P3 och P4 som favoriter.
La sedan även till P3 Dokumentär, Spår och ett par andra poddar.

Gick sedan ut i bilen
Återställde TuneIn
Loggade in igen

Då fanns bara de tre radiokanalerna där under favoriter. Har ni lyckats få in poddarna i bilens app? 🤔
Användarvisningsbild
av Derank
#1249357
La bara till dom i favoriter, ska prova lägga till några fler, men kan först kolla i morgon.......återkommer.
Användarvisningsbild
av Derank
#1249452
Jadu Jag hade inga favoriter alls kvar på tunein. Vet att De uppdaterade nåt i sensus då jag servade för en månad sedan och inget verkar fungera längre i tunein.

Har dessutom dubbelt av alla appar

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1249470
Jaha, då står hoppet till en ny version av appen som gör att poddarna också dyker upp och att TuneIn börjar funka som det ska för dig..

Tack för att du kollade upp det. Skulle du få ordning på det så får du gärna berätta.. 👍🏼👍🏼
Bakfjädrar.

På Volvo såg mekanikern när han t[…]

Hur byta drl v60cc

Min högra jättebilliga drl slocknade och[…]

Jag har samma ljud bakifrån på min v60[…]

På min bil (som jag tidigare skrev om i det […]