Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1245289
Jag förstår faktiskt inte varför du inte vill lämna tillbaka bilen?!?!?
Tänk på vad som är misshandlat, som du inte kan se. Förra ägaren har inte någonstans brytt sig om att sköta sin bil.

Lämna tillbaka bilen!!
#1245295
Vad är problemet ,känns som det är något du inte berättar.
Jag menar du har köpt bilen klagar sedan på felen men när dom vill göra rätt för sig och köpa tillbaka den så vill du inte det.
Vad är det med bilen som du så gärna vill ha?
Det finns väl fler bilar på marknaden.
Hoppas du inte tar illa upp.
Jag hade inte tvekat att låta dem köpa tillbaka bilen.
Och sen ut med regnr här.
#1245297
Undrar om det verkligen är falsk marknadsföring?
Såhär står det på en handlares hemsida under selekt och när det verkar inte vara vilken bil som helst,det syntes ju på bilderna.
Bilagor
selekt.JPG
selekt.JPG (4.27 KiB) Visad 375 gånger
#1245298
Magnus-B skrev:Vad är problemet ,känns som det är något du inte berättar.
Jag menar du har köpt bilen klagar sedan på felen men när dom vill göra rätt för sig och köpa tillbaka den så vill du inte det.
Vad är det med bilen som du så gärna vill ha?
Det finns väl fler bilar på marknaden.
Hoppas du inte tar illa upp.
Jag hade inte tvekat att låta dem köpa tillbaka bilen.
Det är inte lätt att hitta en R design som är precis fullutrustad med den här färgen som är volvo selekt och dessutom pallar kag inte leta bil.. tar väldigt mycket tid så nu vill jag att de fixar detta. Bortsett ifrån dessa fel är bilen fantastisk!

Jag tycker inte att de gör rätt för sig. Jag tycker att de har försökt blåsa mig vid upprepade tillfällen och senast idag dessutom. De har varit oförskämda och gjort ingrepp på min bil trots att jag tydligt sagt nej. Att de då vill ta tillbaka bilen är att de försöker komma indan på ett billigt sätt, de ska de inte få göra. För lyckas de i te blåsa mig så kanske de luckad med någon annan... och dessutom så stör jag mig på attityd där man tror att man kan göra hur som helst och komma undan med det...




Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1245304
Mumsmums skrev:Förstår inte varför du gör det så svårt för dig själv....? 8-)
Ja du... det förstår inte jag heller helt :) men fan rätt ska vara rätt typ... save the world och peace in the middle east inställning kanske :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1245305
Skit i selekt garantin.
Du får ju betala för den.

Rätt är väl att du blir av med problemet.
Du kan ju inte oroa dig över att någon annan kan bli lurad.
Då kan man ju aldrig byta in en bil.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]

2 nya sommardäck fram 2 till på plats […]