Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1241361
TuneIn och Spotify gav felmeddelande och funkade inte iallafall.

Som någon sa verkade Wifi't i bilen funka. Telefonen var uppkopplad till Wifi och körde Storytelljud via carplaysladden. Vet inte om iPhonen (6s) kan vara ansluten till ett Wifi-nät som inte har internet och ta internet via 3G samtidigt, så jag är inte helt säker att modemet funkar i bilen, men jag tror det.
#1241362
Fungerade för mig imorse, bilen är väl inställd att surfa via Volvos servrar. De hade kommit 4st nya appuppdateringar idag. Och som vanligt stannar Spotify på 43%. Då man har 20min till jobbet så hinner den inte gå klart. Tråkigt att man måste ha bilen igång minst 30-45min för att få in uppdateringar. Borde gå att ladda ner dessa uppdateringar också tycker man via usb.
#1241366
Spotify uppdaterades för mig med imorse och stannade på 43% Däremot så tog det inte mer än 5-6 minuter jag har 11 min till jobbet och det uppdaterade ca halva sträckan. Uppdateringen var inte speciellt stor såg jag 5,79 MB eller nåt sånt.
#1241372
Nystrom7 skrev:Spotify uppdaterades för mig med imorse och stannade på 43% Däremot så tog det inte mer än 5-6 minuter jag har 11 min till jobbet och det uppdaterade ca halva sträckan. Uppdateringen var inte speciellt stor såg jag 5,79 MB eller nåt sånt.
Stäng av Spotify genom att välja radio eller bluetooth innan du laddar ner och installerar Spotify.
#1241386
fmcarv skrev:
Nystrom7 skrev:Spotify uppdaterades för mig med imorse och stannade på 43% Däremot så tog det inte mer än 5-6 minuter jag har 11 min till jobbet och det uppdaterade ca halva sträckan. Uppdateringen var inte speciellt stor såg jag 5,79 MB eller nåt sånt.
Stäng av Spotify genom att välja radio eller bluetooth innan du laddar ner och installerar Spotify.

Jo jag hoppade över till radio under tiden :wink:

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]

Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortrö[…]

Kan vara svårt att se på kanten p&arin[…]

Låter inget kul tur att det löste sig! […]