Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av V70_2005
#1241594
Ja Waze är också mitt förstaval men nu med Apple CarPlay finns inte Waze så jag kör med Volvos egna istället oftast (så man får info i HUD och instrumentpanel).

Någon gång kör jag med Apples egna navigator via Carplay men tycker inte den bidrar till något utöver Volvos (förutom att man måste kolla i centerkonsolen istället för rakt fram).
av Swip
#1244211
Hej, jag använder Internet map i bilen köpte inte sensus tyckte inte att det var värt det denna gången. Mitt problem är att när jag använder den så är färdriktningen mot norr hela tiden. Vet ni hur man kan få den att visa bilens färdriktningen?
av riha
#1244625
Swip skrev:Hej, jag använder Internet map i bilen köpte inte sensus tyckte inte att det var värt det denna gången. Mitt problem är att när jag använder den så är färdriktningen mot norr hela tiden. Vet ni hur man kan få den att visa bilens färdriktningen?
Det kan du inte. De har reserverat det för sensus enbart. Jag köpte till sensus bara ett par veckor efter jag fick min v90 förra året för att internetkartor sög.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av PaNi
#1244887
Den är inte bara lik, det är samma fil. Jag har jämfört dem. Någon har haft en dålig dag på jobbet och valt fel fil.
av Manneredchart
#1245284
Haft V90CC i en månad nu, vid första kartuppdateringen låste det sig och den "loopade" bara installationen av Skandinavien så stod "Skandinavien har installerats" 15ggr på raken. Fick åka in på service och de fick nollställa mjukvaran.
Användarvisningsbild
av PaNi
#1245586
Xanthopteryx skrev:Jag ringde om det i går så förhoppningsvis fixas det snart.
Nu finns 1216-versionen tillgänglig. Nedladdning pågår.
av Xanthopteryx
#1245587
Nu har verkstaden avbrutit min loop och än så länge är allt frid och fröjd.
De lade även in 1216 så återstår att se om nästa uppdatering sätter igång loopen igen...

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]

Löjliga priser XC70

Hela branschen har blivit löjlig. Går j[…]

Turn casual moments into unforgettable dates &ndas[…]