Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1462578
Ser bra ut! Borde vara förbjudet enl. lag att bara lägga in en ynka bild på en till synes läcker kärra. Inscription, styling kit...mumma :party:
#1463063
Vi kan ju liva upp den här tråden igen.
Jag har också en S90 T6 AWD Polestar.
2 fel med bilen, ett är att det är ett högt vägljud på grov asfalt, två är att motorn låter en hel del vid 2000-2500 rpm, blir ett gurglande ljud. Men jag är van att åka sexa sedan 30 år tillbaka.
Min gamla S80 T6 gick betydligt tystare.
av Bannad
#1467465
grillchips skrev: tor 15 feb 2018, 21:55 Allt är ju relativt men... LITET?! :lol:
Bild

Visst går det säkert att klämma in en tum till där men 21" ser ju som gjort ut för bilen.
Hahah-- 22" ojojoj-- riktigt stort- hade det fungerat tro?
Riktigt snygg kärra :-)
av Bannad
#1467466
Gelis skrev: fre 10 sep 2021, 18:42 Vi kan ju liva upp den här tråden igen.
Jag har också en S90 T6 AWD Polestar.
2 fel med bilen, ett är att det är ett högt vägljud på grov asfalt, två är att motorn låter en hel del vid 2000-2500 rpm, blir ett gurglande ljud. Men jag är van att åka sexa sedan 30 år tillbaka.
Min gamla S80 T6 gick betydligt tystare.
.
Jag tyckte också det var lite högt vägljud- släppte ut lite luft- och det lät markant mindre och körning blev smidigare över gupp mm, det gurglande ljudet- har jag dock inte upplevt ifs.

Mellanöl. (det var vår en[…]

Den är väl kass? Dags att byta..

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]