Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1206706
Någon mer än jag som försökt välja Park assist pilot till V90 utan att hitta? Verkar borttaget, eller har man ändrat i paketen och och det ingår i P-sensor fram/bak fast man bara inte skrivit ut det?
Bilagor
Screen Shot 2017-10-24 at 16.03.23.png
Screen Shot 2017-10-24 at 16.03.23.png (148.35 KiB) Visad 2475 gånger
#1206707
Du har rätt, hittar det ingenstans. Det kan ju omöjligt stämma att det inte finns längre? Däremot ingår det ju inte i 360 utan det är väl ett separat tillägg.
#1206744
fjohan82 skrev:Det som går är väl att be om att få det monterat på plats hos ÅF innan leverans, dvs köpa det som ett tillbehör.
Borde gå att få ett bra pris på det.

http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... /Automatic
Inget litet jobb att eftermontera som det såg ut i instruktionerna. Stötfångare fram och bak, innerskärmar fram och bak halva inredningen m.m. Som skulle loss. Vore synd att behöva plocka ner en ny bil så pass hos bysmeden innan lev. :)
#1206748
Det kan vara så, att det inte är synligt i Bygg Din Volvo, men finns valbart hos din ÅF.
När jag "byggde" min bil, fann jag i manualen att man kunde få massagefunktion i framsätena.
Det fanns att välja hos ÅF, men jag fortfarande inte välja eller hitta det på Bygg Din Volvo ..
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]