Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Picapica
#1193871
Har en excell fil med vissa POI inlagda.
Kan jag få in dem i min bilkarta. Hur gör jag.
Har en alldeles ny V90CC. 2018
av Picapica
#1194464
Det är nog på äldre modeller min har inte dessa inställningarna jag har letat
Användarvisningsbild
av MaZk
#1296284
Picapica skrev:Har en excell fil med vissa POI inlagda.
Kan jag få in dem i min bilkarta. Hur gör jag.
Har en alldeles ny V90CC. 2018
Bumpar tråden då jag sitter med samma fråga.
Någon som löst problemet med att importera eller skapa egna POI?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av mixbox
#1302288
En till bump!

Någon som lyckats lösa detta? Verkar ju konstigt att man inte skulle kunna läsa in egna POI punkter?
Användarvisningsbild
av gages
#1302300
Intressepunkter (POI) kan visas för olika kategorier. De kan innehålla allt från köpcenter till campingplatser och hotell. Systemet visar de tre närmaste avfarterna och vilka POI-kategorier som finns representerade nära respektive avfart. Internetuppkoppling ger dig även möjlighet att använda information från Internet och spara som intressepunkter i navigationssystemet. Detta kan göras med din smarttelefon, dator eller direkt i bilen.
av mixbox
#1302326
gages skrev: fre 01 mar 2019, 16:56 Intressepunkter (POI) kan visas för olika kategorier. De kan innehålla allt från köpcenter till campingplatser och hotell. Systemet visar de tre närmaste avfarterna och vilka POI-kategorier som finns representerade nära respektive avfart. Internetuppkoppling ger dig även möjlighet att använda information från Internet och spara som intressepunkter i navigationssystemet. Detta kan göras med din smarttelefon, dator eller direkt i bilen.
Ja precis, men jag skulle vilja lägga in alla våra 150 butiker och ännu fler verkstäder, hade varit trevligt att läsa in en fil.
av ChelseaHansa
#1323174
Picapica skrev:Har en excell fil med vissa POI inlagda.
Kan jag få in dem i min bilkarta. Hur gör jag.
Har en alldeles ny V90CC. 2018
Ja jag Bumpar också tråden, då jag undrar och letar efter samma sak. Jag är medveten om att man enkelt kan lägga till enstaka platser, men vill som ovan läsa in en hel fil med flera 100 platser och få in dem så som man kan exempelvis på en Garmin navigator.

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder