Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dozking
#1182508
FilipDjurberg skrev:Jag har fortfarande samma problem! Har du fått tillbaka Spotify appen i listan? Det har inte jag. :-(O)
Nej samma här. Supporten har inget svar. Tyckte jag skulle återkomma på måndag. Tror man får blåsa om hela sensusen.


Skickat från min F8331 via Tapatalk[/quote]


Fan va ledsamt. Har också försökt få tag på support men inget svar än. Ledsamt när man ska sitta 70 mil i bil på lördag... :cry:[/quote]
Kopplade telefon via kabel idag. Inte riktigt samma volym som med den inbyggda appen.

Skickat från min F8331 via Tapatalk
#1182529
Turbodanne skrev:Går ju fortfarande att spela via telefonens spotify och blåtand så det måste ju ändå räknas som ett mindre problem dock irriterande.

Jo det är väl lite av ett i-landsproblem. Men ljudkvaliten med Spotify appen är så sjukt mycket bättre än via blåtand. Jag har B&W och det märkts oerhört mycket!
#1182541
FilipDjurberg skrev:
Turbodanne skrev:Går ju fortfarande att spela via telefonens spotify och blåtand så det måste ju ändå räknas som ett mindre problem dock irriterande.

Jo det är väl lite av ett i-landsproblem. Men ljudkvaliten med Spotify appen är så sjukt mycket bättre än via blåtand. Jag har B&W och det märkts oerhört mycket!
Ja, kan bara hålla med dig, skiljer ganska mycket i kvalité.
#1182667
Krollspell skrev:
FilipDjurberg skrev:
Turbodanne skrev:Går ju fortfarande att spela via telefonens spotify och blåtand så det måste ju ändå räknas som ett mindre problem dock irriterande.

Jo det är väl lite av ett i-landsproblem. Men ljudkvaliten med Spotify appen är så sjukt mycket bättre än via blåtand. Jag har B&W och det märkts oerhört mycket!
Ja, kan bara hålla med dig, skiljer ganska mycket i kvalité.
Kör med kabel så blir det bättre , visst är krångligare men på långresa funkar det , bättre än att inte kunna lyssna öht tills dess att ni får appen att fungera :)

Är ni ute efter kvalitet så ska ni skaffa TIDAL och deras bästa prenumeration , jag har oxå B&W , så stor skillnad på kvalitet jämnfört med Spotify.
av falkn
#1182680
Jag har samma problem. Det stod i Spotify att det kommit en uppdatering och att jag skulle gå till Download Center för att uppdatera. Där fanns dock inga uppdateringar alls. Avinstallerade Spotify och nu finns den inte i app-listan.
av Johanu71
#1183036
Det verkar fortfarande vara problem med nedladdning av appar. Efter kraschad uppdatering av Spotify i torsdags så går det inte längre att installera några appar. De ligger i listan för nya appar varje gång bilen har varit avstängd men så fort man trycker på nedladdning så säger den att det inte går och att felrapport sänds. Därefter försvinner den från listan och kommer inte tbx föränn bilen startas om igen. Detta gäller inte bara Spotify utan alla andra appar också. Enlig Volvos support så är det felanmält i fredags kväll och felsöking pågår. De ber en bara vänta tills idag eller kanske i morgon. Tydligen har man lyckats återställa en del bilar men man vet fortf. inte vad som är problemet. Skall i vart fall inte vara fel i bilen utan centralt på någon server. Men att inte kunna lösa det på fyra dagar är svagt tycker jag. Någon här som fått igång apparna igen?
av falkn
#1183262
Jag kan nu meddela att mitt Spotify-problem är löst, d.v.s. att Spotify försvann från Download Center efter avinstallation. Det jag gjorde var att först och främst se till så att ingenting annat håller på att ladda ner och installeras, typ kartor och liknande. Sedan startade jag Meddelande (SMS) applikationen då detta fick Download Center att stängas ner. Provade samma sak med Förarprestation, men det hjälpte inte. När jag sedan startade Download Center igen var det som att det bootade om. Fick tillbaka Spotify i Nya Appar listan och uppdateringarna kom också till både Spotify och Tunein samt nya Skandinavien-uppdateringen. Kan vara värt och testa detta för er andra som hade samma problem.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
V90-fälgar på V60

Är det med 255/35-20 ? Har själv en v6[…]

Sökte runt och hittade det här, efter li[…]

Fjädermellsnlägg

Någon som provat gummi fjädertallrik om[…]

Tackar