Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dozking
#1182075
Stod att det hade kommit en uppdatering till Spotify och tunel bl a. Men uppdateringarna togs inte emot så jag avinstallera Spotify. Efter det så hittar den inte Spotify så jag får ingen möjlighet att installera det. Är det verkstaden som gäller?

Skickat från min F8331 via Tapatalk
av AndS
#1182090
Installerade den idag och det fungerade. Det tog sedan ett tag för den att få igång alla funktioner, den började snabbt spela senaste låten men den laddade sedan info i 30-60 sekunder innan min spellista dök upp.
#1182134
Har haft samma problem en gång när jag avinstallerade Spotify vid förra uppdateringen.

Men efter att ha lämnat bilen och testat dagen efter så fanns appen igen att installera. Verkar vara någon fördröjning i systemet när man avinstallerar
av cstigson
#1182164
Märkte också att det tog lång tid att installera, verkar vara "sitt ner i båten" som gäller. Efter ca 20min trillade den över från "Installerar 43%" till att fortsätta räkna upp.
av dozking
#1182184
cstigson skrev:Märkte också att det tog lång tid att installera, verkar vara "sitt ner i båten" som gäller. Efter ca 20min trillade den över från "Installerar 43%" till att fortsätta räkna upp.
Problemet jag har är att jag inte ens ser spotify, jag kan inte ens välja att installera den. Spårlöst borta. Provade att ta bort en parkerings app. Den kom tillbaka och gick att välja.
av dozking
#1182189
Fick svar från Volvo support att de har problem med en server som streamar ut apparna till bilarna. Den hoppas vara igång senast imorgon enligt dem själva. Problemet startade tydligen i tisdags.

MVH
Fredde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]