Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1327613
BabaBesso skrev:Snart gått 3 veckor för mig och Spotify har fortfarande inte dykt upp på "nya appar". Min Återförsäljare provade med samma grejer jag provat med (Dra ut sim, återställa allt, koppla wifi) Fick svar att han inte vet vad problemet är och skulle undersöka.
Har varit i kontakt med Spotify forum där fler runt i Europa som har detta problem. Någon där hade varit i kontakt med supporten och dem sa att det är fel på Volvos servrar. Vet inget än och väntar på att den en vacker dag ska dyka upp.

Jag fick problem och då tog jag bort alla installerade appar, sen fanns Spotify där igen att ladda ner


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Spid3r
#1329697
Jag har problem med att ladda alla appar via sensus. Det står på 0% och följer ett meddelande med att "appen kunde inte uppdateras. Felrapport skickat".
Är det fler som har samma problem?
Användarvisningsbild
av olsin
#1329743
Spid3r skrev:Jag har problem med att ladda alla appar via sensus. Det står på 0% och följer ett meddelande med att "appen kunde inte uppdateras. Felrapport skickat".
Är det fler som har samma problem?
Jupp.
Användarvisningsbild
av Spid3r
#1329780
Det är alltså något centralt problem hos Volvo. Det har isf varit bekymmer i flera dagar, låter märkligt.
Provade att återställa allt till "Fabrikåterställning" , det hjälpte inte!
Synd att jag sabbade all statiskt över förbrukningen.
av beachman
#1329825
Spid3r skrev: tor 01 aug 2019, 17:15 Det är alltså något centralt problem hos Volvo. Det har isf varit bekymmer i flera dagar, låter märkligt.
Provade att återställa allt till "Fabrikåterställning" , det hjälpte inte!
Synd att jag sabbade all statiskt över förbrukningen.
För mig har det varit ett problem över en månad nu. Precis innan bilsemestern fick jag meddelande om uppdatering som inte gick att installera, då läste jag att avinstallation skulle hjälpa. Gör inte det! Jag har sedan dess inte kunnat installera spotify på nytt☹
#1330705
Jeg har ikke hatt problemer med å oppdatere, nå sist i begynnelsen av juli, men har oppdaget at Spotify nå "shufler" sangene på en spilleliste eller album, uavhengig av om shuffle-funksjonen er aktivert på "spilles nå"-valget.
Flere som opplever dette ?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]

Aldrig gjort det men, om det går att öp[…]

Det är inte reglervententilen på AC som[…]

Leasing bildäck

Jag och min sambo har leasat bil och lämnad[…]