Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1301329
Varför lämna railsen kromade? Stor del av effekten uteblir ju? Tycker generellt att det är helt rätt och blir mycket bättre med svarta lister.
#1301331
Lövet skrev:Varför lämna railsen kromade? Stor del av effekten uteblir ju? Tycker generellt att det är helt rätt och blir mycket bättre med svarta lister.
Dom är ju silvereloxerade inte kromade.

(Kunde inte hålla mig)

Är det en kopia av en annan blå r design eller är det samma som det florerat bilder på här?

Skickat från min Pixel via Tapatalk

#1301332
Det är en likadant blå, där ägaren köpte fälgarna från den andre blåa. Smidigt på så sätt när man vet hur de skulle se ut på sin egna bil. ;)
#1301334
grillchips skrev:Det är en likadant blå, där ägaren köpte fälgarna från den andre blåa. Smidigt på så sätt när man vet hur de skulle se ut på sin egna bil. ;)
Absolut, fälgar är svårt att veta hur dom sitter.

Kommer ihåg att det var andra utblås med på den första blå. Nån som vet om det finns några eftermarknadsutblås och ev har bilder på det? Har sett heicos men priset är ju ett skämt. Har även sett att BSR hade nån kolfiber historia. Men v90 ska nog ha nåt mer stilrent i min mening det är en elegant kombi ingen racingbilBild

Skickat från min Pixel via Tapatalk

#1301390
SundanceKid skrev:
Mxray556 skrev: sön 24 feb 2019, 14:32 V90 T8 Chrome delete


Oj vad fel denna känns i mina ögon.
Passar bättre på en 240/740 men säkert kul om man är 18 år!


Trevlig kommentar, den förgyllde och tillförde denna tråd något som saknades sen tidigare...
#1301449
Lövet skrev:Varför lämna railsen kromade? Stor del av effekten uteblir ju? Tycker generellt att det är helt rätt och blir mycket bättre med svarta lister.
Kommer själv foliera fönster och grill, men får skippa railsen pga lastbågar vintertid. Blir dyrt att foliera om efter varje fjällresa Bild
#1301450
Speedwest skrev: mån 25 feb 2019, 19:50
Lövet skrev:Varför lämna railsen kromade? Stor del av effekten uteblir ju? Tycker generellt att det är helt rätt och blir mycket bättre med svarta lister.
Kommer själv foliera fönster och grill, men får skippa railsen pga lastbågar vintertid. Blir dyrt att foliera om efter varje fjällresa Bild
Byta till svarta? Fast då kanske man måste riva taket...?
#1301491
WiktorK86 skrev: mån 25 feb 2019, 16:38
SundanceKid skrev:
Mxray556 skrev: sön 24 feb 2019, 14:32 V90 T8 Chrome delete


Oj vad fel denna känns i mina ögon.
Passar bättre på en 240/740 men säkert kul om man är 18 år!


Trevlig kommentar, den förgyllde och tillförde denna tråd något som saknades sen tidigare...

Den va inte tänkt som otrevlig. Blir bara så ledsen när jag ser en så fin bil bli förstörd.
#1301543
Den är bara "förstörd" i dina ögon och du äger den inte. När du äger den om Xår så kan du enkelt byta fälgarna och ta bort folien utan att någon skada är skedd.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]

VO31319563 kostade 2241 den 15/9-2017 när j[…]