Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1169775
Från vecka 27 till vecka 24, Den har stegat ner en vecka i stöten.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1169780
Planerad leverans V.19 på minvolvo från beställning 20170105, vecka 14 ändrades leveransvecka till V17 på minvolvo, kunde hämtat bilen förra veckan men valde hämta ut den nu på fredag 5/5 med alla tillbehör monterade ( tillbehörsfälgarna var en vecka försenade)
Summa sumarum blir leverans då en vecka tidigare (V18)än jag fick från start.
#1169829
När vi skrev kontrakt uppgav min försäljare mitten av april. Min Volvo uppgav direkt vecka 21. Det ändrades i etapper till v 17. För två veckor sedan uppgav min Volvo att bilen är byggd. Jag skulle hämtat bilen hos åf i fredags. Trots att min Volvo samma vecka ändrat tillbaks leverans till v20. Samma morgon som jag ska hämta bilen meddelar åf att bilen inte kommit än och att de inte vet vart lastbilen är och när bilen kommer. Åf skulle höra av sig igen samma eftermiddag, vilket han såklart inte gjorde.
Kort sagt. Lita inte på appen Min Volvo. Lita lika lite på din återförsäljare. Eventuellt får du din bil levererad. Såsmåningom.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]