Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1363107
Tror det tog 1-1,5 vecka för mig.
När det gäller leveranstid så har jag v10 i minvolvo men kommer hämta ut den på onsdag v7. V90 T8 Inscription med en massa godis.
#1363119
Jag har leverans v13 men hoppas såklart på tidigare!! Håller tummarna :D
#1363134
Jkmf skrev:När beställde ni era bilar?😃
Beställde min v44, beräknad leverans v10, slog om till byggd torsdag v 4, slog om till påväg till din volvohandlare tis v5 och lastades av hos handlaren ons v5, kommer levereras ons v7 till mig.
#1363147
Jag beställde min 22 Januari (v4) med lovad leverans "i slutet av mars" av säljaren och nu står det ju v13 på minvolvo.se.
#1363151
Hur funkar det får man automatisk statusupdate via mailen också eller måste man gå in på sidan och titta frenetiskt? Jag är där varje dag tror jag :D Haha
#1363161
Nikeman skrev:Hur funkar det får man automatisk statusupdate via mailen också eller måste man gå in på sidan och titta frenetiskt? Jag är där varje dag tror jag :D Haha
Man får uppdateringar på mail vid milstolpar. T.ex "Din bil är byggd" "Påväg till handlare" osv.
#1363177
Lockis skrev:
Nikeman skrev:Hur funkar det får man automatisk statusupdate via mailen också eller måste man gå in på sidan och titta frenetiskt? Jag är där varje dag tror jag :D Haha
Man får uppdateringar på mail vid milstolpar. T.ex "Din bil är byggd" "Påväg till handlare" osv.
Ok tack för info! Slipper jag spamma deras sajt även om jag säkert kommer fortsätta med det ändå :-D
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

Superkort klipp men så här ser det ut f[…]

Hamnat i världens undergång. Ullared en[…]

@White , Så länge är det faktist […]

@White , Det är tillfredsställande ;-)[…]