Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1252081
Bravo skrev: mån 28 maj 2018, 18:38
slapshot33 skrev:Samma för mig i appen men på nätet visar den fortfarande ”på väg”.
Kollade nu på nätet. Där står det "på väg" och i appen "orderlagd".
Hur kan ni se i appen?
Jag ser bara min nuvarande bil och kan ej byta..
#1252096
Jo men det skall gå.. För sjutton.. Jag hade två bilar däri förut, en gammal V70 och s åden vi beställde, V90. Men minns ju fanken inte var man bytte... Förutsatt nu att båda bilarna är registrerade på dig då såklart! Så att den nya har sin order kopplad till ditt volvokonto. Hjälp mig någon som inte är dement - hur gjorde man? :-p
#1252100
Du måste göra inställningen på ”minvolvo.se” - Profil - Lägg till bil - Jag har beställt en Volvo - koppla. Du måste ha ditt ordernummer tillgängligt och lägga in det när du kopplar. När nätet är uppdaterat blir också appen uppdaterad....så minns jag iaf.
#1252107
slapshot33 skrev: mån 28 maj 2018, 20:32 Du måste göra inställningen på ”minvolvo.se” - Profil - Lägg till bil - Jag har beställt en Volvo - koppla. Du måste ha ditt ordernummer tillgängligt och lägga in det när du kopplar. När nätet är uppdaterat blir också appen uppdaterad....så minns jag iaf.
Jag ser båda bilarna på minvolvo.se men i appen syns inte den nya.
#1252524
Väntar på en V90 CC T5.
Beställd: Början av mars
Ursprunglig leveransvecka: v21 (har inte ändrats under tiden)

Handlaren ringde i slutet av april och meddelande att bilen kommer levereras tidigare. Och det stämde sedan, då den levererades till dem den 11/5.

Dock kan bilen inte levereras till mig eftersom registreringsprocessen strular. Bilen har varken plåtar eller ens reg. nummer. Handlaren gör allt för att ta reda på när problemet kan vara löst, men ingen verkar veta nånting. Lätt frustrerande.

Den står som levererad på Min Volvo.
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 54
Bakfjädrar.

På Volvo såg mekanikern när han t[…]

Hur byta drl v60cc

Min högra jättebilliga drl slocknade och[…]

Jag har samma ljud bakifrån på min v60[…]

På min bil (som jag tidigare skrev om i det […]