Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1255965
Gurkiz skrev: tis 19 jun 2018, 07:46
antonkg skrev: lör 16 jun 2018, 15:54 WOW vilken bil.......
Snygg spec, funderade på samma färg med de fälgarna. :-)
Men blev Crystal White med 20" istället.
Tack! Är supernöjd!! Stod mellan denna eller electric silver men fick bli osmium efter sambon fick säga sitt.. :-)
Tror du blir (är?) Superduper nöjd också. Bra val, men jag är sugen på r designs 21".. men får nog vara ett önsketänkande för tillfället. ;-)
#1255996
Har en fråga om nån vet innan man drar till volvohandlaren igen.

Har beställt en v90, och står på "min volvo" att ja kan gör ändringar fram till 28/6. Och detta stämmer att man kan ?

Funderar på att droppa dragkroken (har en på min 2:a bil)
Och istället lägga till, drive mode, halvskinn (R200 ist för R100) och elektronisk bagagelucka.
Något av dessa saker som förlänger lev tid tror ni?
#1256020
Det stämmer att bilen efter 28/6 blir låst för ändringar som hör till ordern. Man kan säkert ändra detaljer som sker hos handlaren (osäker på om kroken monteras hos handlare?) men det är inget jag tar gift på.
Huruvida dina önskningar förlänger leveranstiden är svårt att säga men spontant tror jag att det bara är halvskinnet som eventuellt skulle kunna ställa till det lite. Drive mode och elektronisk baklucka borde finnas i mängder i lager. Stäm av med din säljare och se ifall hen kan göra några nya estimat. Däremot är ju produktionen på V90 såpass hög och inkörd idag att det borde inte bli så stor diff.
#1258388
Är det fler en jag som åkt dit på långa transporttider? Min bil blev byggd i Torslanda v24 men till handlare kommer inte bilen fören v29. Blev även framflyttad med två veckor när bilen slog om till påvägtillhandlare föra veckan : :-( vad kan detta bero på? bonus malus?
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

Testade bakluckan på min -99'an med biltemas[…]

Hylsan i vinkel vx

Hm låter som man måste plocka ner l&a[…]

Var på Biltema och köpte nytt avgassyst[…]

tvillingkort till ditt befintliga abb, det har jag[…]