Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av thread
#1166927
Jag säger bara herregud!!
Vilken ergonomisk katastrof :)

/F
#1166935
Så har det väl varit länge på V70?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1166941
pumpnasare skrev:Så har det väl varit länge på V70?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är fullt möjligt. Men det är först på min V90 som jag behövt rycka säkringar för att starta om förstärkarmodulen... ;)
#1166942
thread skrev:
pumpnasare skrev:Så har det väl varit länge på V70?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är fullt möjligt. Men det är först på min V90 som jag behövt rycka säkringar för att starta om förstärkarmodulen... ;)
Ok


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1190055
salmonsalar skrev:Hur kommer man åt denna säkringsbox??
Jag lyckas inte lista ut var den sitter eller vad man skall lossa för att komma åt den.
Säkringsboxen sitter rätt långt in och upp på höger sida under mattan. Bilden i manualen är helt sjukt konstig enligt mig.
Man får ta till rätt våldsamma metoder för att vika ner mattan så att man kommer åt boxen. När man väl kommer åt den så är den rätt knepig att få av locket på dessutom. Önskar att man hittat en bättre lösning. För någon som inte är lite händig så är det i stort sett omöjligt att göra något själv utan att åka till verkstaden. Kanske är det syftet med placeringen, vad vet jag :)
#1190120
Generellt om något bränner en säkring i bilen, så löser man inte problemet genom att bara byta säkringen.
Därmed är det rimligt att dessa säkringar är till för verkstaden och de har betalt för att krypa runt. :o

Låter lite dumt men har du nollställt b[…]

Uppdatering på resultatet. Det var rattl&ari[…]

Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]

Insugningsslangen

Vad är det för grunka som sitter på[…]