Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AddeXC70
#1163764
Är det någon som här som kan förklara vad för funktioner man får om man köper till tillbehöret Media server? Hittar inte någon info om detta i Bygg min Volvo men vad jag förstår så ska man kunna koppla in tex ett USB-minne och komma åt filmer samt musik från denna genom att media servern på något sätt fungerar som en NAS . Är det så att barnen då kan koppla upp sig med sina plattor och se på filmer individuellt från baksätet?
Är det någon som valt detta tillbehör?
av AddeXC70
#1164373
AddeXC70 skrev:Är det någon som här som kan förklara vad för funktioner man får om man köper till tillbehöret Media server? Hittar inte någon info om detta i Bygg min Volvo men vad jag förstår så ska man kunna koppla in tex ett USB-minne och komma åt filmer samt musik från denna genom att media servern på något sätt fungerar som en NAS . Är det så att barnen då kan koppla upp sig med sina plattor och se på filmer individuellt från baksätet?
Är det någon som valt detta tillbehör?
Är det verkligen så att jag lyckats hitta ett tillbehör som ingen har beställt eller inte har några åsikter om?
Ingen som har prisuppgift eller vilken typ av hårdvara detta är?
Användarvisningsbild
av Robbi
#1164379
AddeXC70 skrev:
AddeXC70 skrev:Är det någon som här som kan förklara vad för funktioner man får om man köper till tillbehöret Media server? Hittar inte någon info om detta i Bygg min Volvo men vad jag förstår så ska man kunna koppla in tex ett USB-minne och komma åt filmer samt musik från denna genom att media servern på något sätt fungerar som en NAS . Är det så att barnen då kan koppla upp sig med sina plattor och se på filmer individuellt från baksätet?
Är det någon som valt detta tillbehör?
Är det verkligen så att jag lyckats hitta ett tillbehör som ingen har beställt eller inte har några åsikter om?
Ingen som har prisuppgift eller vilken typ av hårdvara detta är?
Japp, i dagens samhälle där alla har paddor man kan se film med så verkar detta lite överflödigt. Det ska ju vara online och det viktigaste är bra wifi.
Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]