Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
#1164014
Jag märkte att när jag startade om bilen och inte hade Tuneln på, utan radion, då kom det upp att jag kunde avinstallera. Sedan kom den inte upp igen på nya appar förrän nästa gång jag startade bilen. Sedan kunde jag installera om den och nu funkar den.


Skickat från min iPad med Tapatalk
av rogsme
#1164215
Robbi skrev:Jag märkte att när jag startade om bilen och inte hade Tuneln på, utan radion, då kom det upp att jag kunde avinstallera. Sedan kom den inte upp igen på nya appar förrän nästa gång jag startade bilen. Sedan kunde jag installera om den och nu funkar den.
Det löste sig på samma sätt för mig!
#1496081
Hej!
Min funkade tills idag - nu säger den att jag måste logga in i TuneIn - har jag aldrig gjort innan - och när jag försöker logga in så säger att jag måste skaffa premium Går inte komma runt?
Någon annan som har samma problem? Jag har provat att radera och installera igen men tyvärr samma sak händer.
#1496112
Uffepuffe26 skrev: fre 15 apr 2022, 20:04 Hej!
Min funkade tills idag - nu säger den att jag måste logga in i TuneIn - har jag aldrig gjort innan - och när jag försöker logga in så säger att jag måste skaffa premium Går inte komma runt?
Någon annan som har samma problem? Jag har provat att radera och installera igen men tyvärr samma sak händer.
Har du Sensus eller Android Automotive?
av Snöbård
#1496276
Fick också att jag måste logga in i TuneIn efter uppdateringen. Kan inte minnas att jag gjort det tidigare och det gick inte att logga in under tiden man kör. Har inte testat att göra det stillastående ännu.
av Rolle38
#1507565
Jag läste om detta på ett amerikanskt forum, och de fick rådet att logga in, utan att ange något betalkort. Och då övergick det från en testperiod på 90 dagar till en "free" version. Kanske nåt att testa.
https://www.polestar-forum.com/threads/ ... free.6370/
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]