Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av maranander
#1169422
Flajjan skrev:Det är ju faktiskt enklare att använda telefonens app för musik än bilens inbyggda - det är ju bara att strunta att använda de undermåliga inbyggda apparna - probelmet löst..
Och stänger man dessutom av bilmodemet så slipper man de flesta problemen med Sensus.
Användarvisningsbild
av Derank
#1169490
Enda bilarna spotify fungerar bra och snabbt i är de bilar som kan spegla tex en Iphone, carplay, anslut med kabel och spoti startar på en hundradels sec. Testade i en Seat idag och det funkade tusen gånger bättre än Sensus.
Användarvisningsbild
av Derank
#1169499
Och det är väll egentligen ett ikke problem idag då alla har en applur som man kör Spotify på. Innan sensus startat är ju Spotify igång.
#1171860
Kom en ny uppdatering idag. Den stora skillnaden mot innan var att man nu kan se vilka låtar din spelas och styra Spotify Don telefonen. Alltså som bt anslutning...

Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
av AndS
#1191301
Du får prova dig fram, hör du ingen skillnad mellan de olika nivåerna tar du den lägsta, dvs det är helt individuellt hur du hör och uppfattar musiken. För de flesta lyssnare räcker det med lägstanivå och sparar några "byte" i datamängd.
av bjoonas
#1193342
En kollega till mig hade problemet att Spotify inte startade alls.
Han provade skapa ett nytt konto och då gick det mycket bättre (vet inte exakta tider dock). Han kom fram till att skillnaden var att hans vanliga konto inte gick i bilen eftersom han hade jätte- jättemånga playlists på det kontot.
Det nya kontot som funkade i bilen hade då inga lagrade playlists.
Det var hans slutsats, värt att prova för er som har problem kanske.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Ja killar och tjejer. Då behöver jag br[…]

Golv v90

Baserat på vad du beskrivit hade jag i din s[…]

Passar dessa fälgar

De passar och har sett flertalet S/V60 Cross Count[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batt[…]