Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbed
#1324792
Fick också uppmaning att uppdatera Spotify i förrgår. Uppdateringen var 0,0 MB och kunde inte installeras. Sedan dess körs bara samma låt, som det brukar före man installerat en uppdatering.
Jag tror inte att det är fel på din bil, bara att det sammanföll olyckligt med en defekt uppdatering. Tror Spotify eller Volvo eller vem det nu är som ansvarar jobbar på en lösning. Jag ger det några dagar till. Det är ju semestertider också så hela styrkan är nog inte på plats.
Användarvisningsbild
av GATUPLAN
#1324810
Tobbed skrev: tor 04 jul 2019, 00:16 Fick också uppmaning att uppdatera Spotify i förrgår. Uppdateringen var 0,0 MB och kunde inte installeras. Sedan dess körs bara samma låt, som det brukar före man installerat en uppdatering.
Jag tror inte att det är fel på din bil, bara att det sammanföll olyckligt med en defekt uppdatering. Tror Spotify eller Volvo eller vem det nu är som ansvarar jobbar på en lösning. Jag ger det några dagar till. Det är ju semestertider också så hela styrkan är nog inte på plats.
Jag fått samma problem med uppdateringen NU
Hur löser man detta? Måste jag uppdatera via USB, någon som försökt?
Startar jag om bilen så får jag samma problem.

Det kommer meddelande att Spotify inte lyckats med uppdateringen och att ett felmeddelande har skickats MEN VAR?
Kan någon återkomma med en lösning?
av pellemando
#1324833
GATUPLAN skrev:
Tobbed skrev: tor 04 jul 2019, 00:16 Fick också uppmaning att uppdatera Spotify i förrgår. Uppdateringen var 0,0 MB och kunde inte installeras. Sedan dess körs bara samma låt, som det brukar före man installerat en uppdatering.
Jag tror inte att det är fel på din bil, bara att det sammanföll olyckligt med en defekt uppdatering. Tror Spotify eller Volvo eller vem det nu är som ansvarar jobbar på en lösning. Jag ger det några dagar till. Det är ju semestertider också så hela styrkan är nog inte på plats.
Jag fått samma problem med uppdateringen NU
Hur löser man detta? Måste jag uppdatera via USB, någon som försökt?
Startar jag om bilen så får jag samma problem.

Det kommer meddelande att Spotify inte lyckats med uppdateringen och att ett felmeddelande har skickats MEN VAR?
Kan någon återkomma med en lösning?
Nu har jag med det felet.... Trött jag blir, tur det blir återköp av bilen
Användarvisningsbild
av grillchips
#1324910
Samma problem här med uppdatering. Det ni däremot kan göra är att öppna Spotify i mobilen (om appen är startad i bilen) och välja att fortsätta spela från bilen. Då kan ni iaf byta playlists och annat.
Detta förutsätter förstås att ni använder samma konto för Spotify i mobilen.
av BabaBesso
#1324912
Jag har en XC90 MY17.
Får vid start "Ny uppdatering tillgänglig" men det är inte kartor eller nått. Det är Spotify appen som inte finns i mina appar eller på nya appar för att ladda ner.

Vet någon om det går att installera det via USB som man gör med kartor?
Användarvisningsbild
av philipsguy
#1324915
Under de snart tre år jag haft min bil har jag aldrig hört talas om att man kan uppdatera appar via USB.
Tyvärr är det svårt att få Spotifyappen att spela något annat än senaste låten eftersom den känner att det finns en uppdatering även om den är 0,00 MB och intr kan installeras. Någon som provat att avinstallera och installera om...
Sensus är en viktig orsak till att jag byter bilmärke till hösten.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Rekommenderar att vänta med mjukvara 3.0, den[…]

Har du ungefär samma uppskattad räckvidd[…]

Hylsan i vinkel vx

Den kanske passar på äldre?

Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]