Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av skyrazer
#1146191
Wibe skrev:
skyrazer skrev:
Wibe skrev: Kan man köpa fälg genom dig då? Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hehe nja, då vi grossar fälgar så blir det lite svårare men jag kan i vart fall vara behjälplig med vettiga återförsäljare ;-)
Vilka fälgar passar bäst till V90, då menar jag vilka som faktiskt är exakt anpassade utan behov av centreringsringar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svårt att svara på då smaken är som bekant...
Kolla länken här: http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar ... el&id=2202
Tryck i knappen "Visa endast fälgar med direktnav" så är dom 100% anpassade enligt OE-spec med nav, bultcirkel och inpressning för bilen.
Exempelvis CSP 17, Nitro Epic m. gun & Nitro Spyder har till och med passning där OE-capen kan flyttas över för komplett OE-look.
Användarvisningsbild
av Wibe
#1146193
skyrazer skrev:
Wibe skrev:
skyrazer skrev: Hehe nja, då vi grossar fälgar så blir det lite svårare men jag kan i vart fall vara behjälplig med vettiga återförsäljare ;-)
Vilka fälgar passar bäst till V90, då menar jag vilka som faktiskt är exakt anpassade utan behov av centreringsringar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svårt att svara på då smaken är som bekant...
Kolla länken här: http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar ... el&id=2202
Tryck i knappen "Visa endast fälgar med direktnav" så är dom 100% anpassade enligt OE-spec med nav, bultcirkel och inpressning för bilen.
Exempelvis CSP 17, Nitro Epic m. gun & Nitro Spyder har till och med passning där OE-capen kan flyttas över för komplett OE-look.
Tack!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Nordan
#1146541
BildBild

Jag tänker skaffa andra fälgar när min bil kommer. Vilka är lättast att sälja tror ni? Silver eller svarta? Vad kan man tänkas få för dom?

/ Michael
av Lövet
#1146556
De svarta tycker jag ser betydligt skojigare ut. De översta ser ut som ett par trist vinterfälgar i mina ögon.
av Rudolfs
#1147183
skyrazer skrev:
Wibe skrev:
skyrazer skrev: Hehe nja, då vi grossar fälgar så blir det lite svårare men jag kan i vart fall vara behjälplig med vettiga återförsäljare ;-)
Vilka fälgar passar bäst till V90, då menar jag vilka som faktiskt är exakt anpassade utan behov av centreringsringar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svårt att svara på då smaken är som bekant...
Kolla länken här: http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar ... el&id=2202
Tryck i knappen "Visa endast fälgar med direktnav" så är dom 100% anpassade enligt OE-spec med nav, bultcirkel och inpressning för bilen.
Exempelvis CSP 17, Nitro Epic m. gun & Nitro Spyder har till och med passning där OE-capen kan flyttas över för komplett OE-look.
Är det Henrik månnetro?

//Dennis - Eu bildelar stockholm ;)
av Tuppen30
#1163300
Hej.
Ni som har bytt till sommar hjulen får gärna lägga ut lite bilder på era bilar. Har fortfarande inte bestämt mig vilka sommarfälgar Jag vill ha. Finns det någon här som har lagt på era MAK Stockholm 20" på era bilar så vill jag gärna se Bild på det. Sjukt velig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]