Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Daniel23
#1137130
V90 Cross Country D4 Pro med Teknikpaket, Klimatpaket, Volvo On Call, Tonade rutor, Amber , Solidsvart.

Beställd 26:e September, Beräknad Leverans just nu V13
av Hagge310
#1137136
V90 T5 R-design, teknikpaket, klimatpaket, VOC, panorama, drag, parkassist, svart metallic mm. Beställd v26 leverans enligt min Volvo v4, men beräknad hos ÅF 13 Jan, så kanske v3 om allt flyter på......äntligen...

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
av Jacobsson
#1137198
Wibe skrev:V90 T5 Inscription. Osmium grey. VOC. Drag. Svart innertak.

Beställd 30/12 ingen leveranstid är ännu bekräftad


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bra val med svart innertak, har det på min och det blev otroligt snyggt!
Användarvisningsbild
av Wibe
#1137199
Jacobsson skrev:
Wibe skrev:V90 T5 Inscription. Osmium grey. VOC. Drag. Svart innertak.

Beställd 30/12 ingen leveranstid är ännu bekräftad


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bra val med svart innertak, har det på min och det blev otroligt snyggt!
Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av macattac
#1137216
ehp skrev:V90 T5 R-design, beställt 7/10-2016. Gällande leverans är det dock oklart. Enligt min Volvo är det 4 veckor kvar till leverans, beräknad leverans vecka är vecka 6, hur det nu ska gå ihop. Ingen uppdatering sedan 12 Dec. Volvo handlaren nämnde I slutet av året lev till dem 24/1, men igår var leveransen vecka 8, vet inte f*n vad jag ska tro längre. Min Volvo updateringen är under all kritik i alla fall :-(O)

va fan...jag beställde min i september o jag har vecka 10....D4 AWD R-deisgn....
av rrc54135
#1137454
Var inne hos min säljare idag. Beställt en V90 CC PRO med leverans vecka 11 enligt Min Volvo. Säljaren såg dock att bilen beräknas levereras till handlaren den 28 februari. Så, hans bedömning är att jag bör ha den i min hand under vecka 9 eller 10. Såg även en sprillans V90 CC (maple Brown) som ska användas som visningsbil. Kul att fått se den i verkligheten :D
Användarvisningsbild
av JanneP77
#1137456
rrc54135 skrev:Var inne hos min säljare idag. Beställt en V90 CC PRO med leverans vecka 11 enligt Min Volvo. Säljaren såg dock att bilen beräknas levereras till handlaren den 28 februari. Så, hans bedömning är att jag bör ha den i min hand under vecka 9 eller 10. Såg även en sprillans V90 CC (maple Brown) som ska användas som visningsbil. Kul att fått se den i verkligheten :D
Grattis! Får man fråga vilken handlare det är som har fått in den redan?
Användarvisningsbild
av Wibe
#1137460
JanneP77 skrev:
rrc54135 skrev:Var inne hos min säljare idag. Beställt en V90 CC PRO med leverans vecka 11 enligt Min Volvo. Säljaren såg dock att bilen beräknas levereras till handlaren den 28 februari. Så, hans bedömning är att jag bör ha den i min hand under vecka 9 eller 10. Såg även en sprillans V90 CC (maple Brown) som ska användas som visningsbil. Kul att fått se den i verkligheten :D
Grattis! Får man fråga vilken handlare det är som har fått in den redan?
Tydligen skall det finnas en på Bilia i Skövde


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 100
Rekommendation Generator V50 2.0 D

Säkerställ bara att anslutningen till re[…]

V70N 2004 2,4 140hk. Nybytt kamaxelgivare, bilen g[…]

Hej! Jag fick med problem med att bakluckan ej gic[…]

Har tagit felkoder i hål 2 nu på dosan[…]