Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SundanceKid
Kan inte läsa mig till nånstans om dessa har akustikrutor, nån som vet?

Är det nån som vet vad som "saknas" i dessa bilar?

Jag har förstått att de bara finns i några färger och antingen sportstolar eller komfortstolar i övrigt inga val att göra.
av SundanceKid
apersson850 skrev:Precis. Begreppet akustikrutor används av andra tillverkare än Volvo.

Du kan gå in och pillra på konfigurationssidan och lägga till vad du nu vill ha. Bara att betala i kassan sen.
Jo det har jag koll på jag bygger mina bilar där och skickar till handlarn. Har en XC90 t8 R-design 2023 som jag funderar på att byta till en likadan 2025 i väntan på ex90. Vill inte byta ner mig med nån utrustning jag har i dagsläget, jag brukar kryssa i allt.

Skickat från min CPH2493 via Tapatalk

av Wsemme
Jag hämtade ut min för 2 veckor sedan. Saknad akustikrutor. Annars så har den ”allt” vad jag vet.
Isf inte nubuck tack eller digital backspegel.
av UnleashFusion
s6025t skrev: fre 29 nov 2024, 14:25 Akustik rutor o mörkt tonade rutor är tillval det finns några få bilar till salu med dessa tillval.
https://www.liljasbil.se/volvo-xc90-t8- ... on-wwm20m/
https://www.liljasbil.se/volvo-xc90-t8- ... on-zdr021/
ooo, nice ju! och sen kan man alltid eftermontera den nya "digitala backspegeln" om man så "vill ha" (dock kostar det minst 13tkr+) :P men om man hade beställt via tex volvocars så är det inkluderad i priset eller ja det är "tillagt" som grund
Användarvisningsbild
av fjohan82
Inte att förväxla gamla och den nya uppdaterade XC90 med varandra... :-)
.
XC90 MY25.jpg
XC90 MY25.jpg (109.26 KiB) Visad 1920 gånger
B230A konvertering

Det är det ingen som sagt heller, du sa dock[…]

Meet Women Seeking Spontaneous Adventures in Your[…]

Renoverat dim fungerar inte

Mitt program kräver en riktig DiCE tyvä[…]

Läs av bilen med en läsare, men kan vara[…]