Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av micke1967
Hejsan
Det vore kul att se massa bilder på nya S90 och V90 och dess olika kombinationer av färg och material på inredning exteriör osv...
Och då på riktiga kundbilar som ju nu börjat komma ut vad det verkar...
Vore grym inspiration...
Så alla ni som vill och kan...bidra gärna..
:D
av dfa
Små fälgar och textilklädser få mycket stryk i forumet, men kommer nog att bli den vanliga specen på sikt hos tjänstebilsköparna.
Provkörde en D4 Momentum med Business Advanced och 18" idag och tog lite bilder.
Kan tyvärr inte bifoga dessa då jag får ett felmeddelande och orkar inte leta upp någon fildelningstjänst där man inte behöver registera sig.
Om någon har bra tips på var man kan lägga upp bilderna svara gärna, eller PM så kan jag skicka dem.
av Exyzäta
SundanceKid skrev:Jag blir förskräckt! Fruktansvärt tråkiga. Hade hellre valt en bil med bara tyg.
Det är väl en himla tur att vi då bor i landet Lagom där vi kan välja lite som vi själva vill utan att någon talar om för oss att vi måste ha det på ett visst sätt.
av dfa
volvokhaled skrev:Momentum såg ju inte alls så avskräckande ut som vissa fick det att låta, ser helt ok ut! Bild
Nej, jämfört med min V40 Momentum MY16 så kändes detta som ett klart lyft. Många detaljer som var riktigt mycket bättre samt bättre helhet.
Fick ett generellt väldigt positivt intryck av bilen och ett starkt ha-begär och kommer att få riktigt svårt att vänta 15 veckor till på min.
Styrströms kortslutning

Ja men jäklar vilka lampor! :-o

Min ligger still mitt emellan som den ska vid va[…]

Stort tack igen för den här genomgå[…]

Inga felkoder som kommer? Kolla så inte […]