- fre 25 nov 2022, 06:52
#1520787
Original är spridare, båda pumparna, tomgångsmotorn och lambdasonden kopplade till utgång 87/2 på bränsle reläet. Sedan sitter där säkring till huvudpumpen och lambdassonden. Om du tar bort bränslereläet och sätter en kabel mellan 30 och 87/2 i sockeln sä ska det bli ström till ovanstående utom då huvudpumpen som är kopplad på annat sätt av förre ägaren.
Visst kan det vara fel på ECU, men jordningen på insuget är ett vanligare fel. Likaså dålig kontakt i kopplingspunkterna före och framför allt efter spridarna. Dessa är "gömda" i kabelhärvan och svåra att hitta.
Visst kan det vara fel på ECU, men jordningen på insuget är ett vanligare fel. Likaså dålig kontakt i kopplingspunkterna före och framför allt efter spridarna. Dessa är "gömda" i kabelhärvan och svåra att hitta.
Mvh
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V