Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#628885
Har precis noterat att det nu går att bygga V40 på Volvos hemsida.

Dax att kolla om man kan få ihop något som kan bli nästa bil!
Användarvisningsbild
av Ante2
#628894
V60D5AWDPolestar skrev:Har precis noterat att det nu går att bygga V40 på Volvos hemsida.

Dax att kolla om man kan få ihop något som kan bli nästa bil!
Ja äntligen!! Nu är det bara o klicka i det man vill ha o sen skicka iväg ett mail till säljaren och
se vad slutpriset blir.
#628899
Landare på ca 310 000 för en D4 manuell kinetic med läder, P-värmare + VOC, teknikpaket, intro.paket och eluppvärmd
vindruta(!!), passionsröd. Om man dessutum kunde välja till AWD så skulle jag hänga på låset till min volvohandrare
i morgon :)

Två saker som slog mej,
1. Går att få med eluppvärmd vindruta. Ett Fordtilbehör som jag tidigare inte kunde förlika mej med
men efter en hel del tid i en Focus har lärt mej att uppskatta under vinterhalvåret.
2. Läderklädseln kostar 15 000. En rejäl höjning mot de 10 000kr som det kostade till min V60. Kanske dock
är ett marknadsmässigt pris men det känns lite tråkigt då 10 000kr har kännts som mkt prisvärt.

Hinner nog bygga ett par till innan det är dags att beställa 8)
av Herkulez
#628904
Jäkligt läcker bil!! Byggde en D3 med lite lull lull och priset hamnade runt 360k. Kluven angående priset. Dyr för storleken, samtidigt som den känns mer premium. Stolarna ser mycket sköna ut. Lite mer stöd åt benen åt V70N stolar hållet? Men vad tycker ni om Ailos fälgarna? Lite för orginella för in smak ;-//
#628921
Herkulez skrev:Jäkligt läcker bil!! Byggde en D3 med lite lull lull och priset hamnade runt 360k. Kluven angående priset. Dyr för storleken, samtidigt som den känns mer premium. Stolarna ser mycket sköna ut. Lite mer stöd åt benen åt V70N stolar hållet? Men vad tycker ni om Ailos fälgarna? Lite för orginella för in smak ;-//
Nja, dom fälgarna kommer aldrig att hamna på min V40... :???:
Användarvisningsbild
av V9097
#628940
Jag noterar att s40 och v50 samtidigt försvunnit från konfiguratorn. Men c30 verkar leva kvar ett tag till
Användarvisningsbild
av sony
#628973
Fin bil men 360 000:- för en V40 känns verkligen mycket.
Användarvisningsbild
av Ante2
#629165
Denna V40 skall beställas:

V40 D3 Aut Summum
Ice Vit Solid
Inredning - Läder Blond/Charcoal P10G
VOC
Introduktionspaket
Teknikpaket Premium Sound
Progressiv Servo
Exteriört Stylingkit

Ca: pris 354 000
Helt klart prisvärd tycker jag. Får se om säljaren kan snygga till priset lite
:wink:
av pergrein
#629174
Ser nu att det är första gången volvo delar upp keyless & PCC. Blir många olika ljudsystem också: Performance standard, HP 5" CD, Hp 7" CD, HP 7" DVD och så PS 7" DVD...

Mvh
Per
V70 R

-00a säger du.. Då bör den ju ha V[…]

Stereobyte xc70 01

Hej! Håller på att byta stereo i min V[…]

Kina får väl dock anses som ett vä[…]

Testa starta om systemet genom att hålla in […]