Sida 1 av 1

Värmesköld över turbon

Postat: ons 24 jun 2026, 14:59
av germanbug
Har märkt att värmeskölden över turbon börjat att sitta löst.
Och då undrar jag om man kan ta bort den helt, eftersom fästena i skölden har gett upp.
Motorn är en T2.