- Idag, 14:59
#1630484
Har märkt att värmeskölden över turbon börjat att sitta löst.
Och då undrar jag om man kan ta bort den helt, eftersom fästena i skölden har gett upp.
Motorn är en T2.
Och då undrar jag om man kan ta bort den helt, eftersom fästena i skölden har gett upp.
Motorn är en T2.
- By DennisCA