Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1440435
IseyGarfield skrev: lör 10 apr 2021, 09:14 Hej killar, så .... jag har letat efter min första bil ett tag, jag har tittat på några märken som Audis, Mercedes, volkswagen och jag älskade en hel del av dem (a3, Mercedes a200) sak med en Audi, Bmw och Mercedes, till och med VW golf är att de väcker en hel del uppmärksamhet, och det vill jag inte riktigt. Jag såg nyligen en Volvo v40 t5, 2014 och jag gillade den verkligen, säker, ganska kraftfull, snygg.

nu, här kommer frågorna ... är det en pålitlig bil? Jag tänker köra cirka 15 km per år, mestadels på motorvägar.

Får det mycket uppmärksamhet? Jag ser inte många volvo runt min stad, men jag vill inte vara i en parad, ingen behöver veta hur mycket pengar jag har och sådana saker (en av anledningarna till att jag undviker att få en Mercedes)

tack: D
Det är som du säger en säker motor. Du får inte mycket uppmärksamhet om du inte tänkt styla om, eller göra den extra "unik" så att säga. om inte så kommer den vara som många volvo ute på vägarna.
#1440461
IseyGarfield skrev:Får det mycket uppmärksamhet? Jag ser inte många volvo runt min stad, men jag vill inte vara i en parad, ingen behöver veta hur mycket pengar jag har och sådana saker (en av anledningarna till att jag undviker att få en Mercedes
Är lite nigeria brev stuk på ordandet. Hursomhelst så spana in en modell och läs in dig på den så blir chansen större till ett lyckad köp.

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]