Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Krigge
#1333534
Ska byta upp mig till 19" och skulle vilja ha lite mer aggresivt utseende, någon som vet om det funkar med 9,5 runt om?? Såg att ABS hade en staggered setup med 8.5" fram och 9.5" bak. Försökt googla fram info men det är dåligt med fälgbilder på denna bil. Är en D4 2015.
av UnleashFusion
#1333541
Krigge skrev: tor 22 aug 2019, 18:19 Ska byta upp mig till 19" och skulle vilja ha lite mer aggresivt utseende, någon som vet om det funkar med 9,5 runt om?? Såg att ABS hade en staggered setup med 8.5" fram och 9.5" bak. Försökt googla fram info men det är dåligt med fälgbilder på denna bil. Är en D4 2015.
Du kommer behöva valsa framskärmarna för att få in 19x9.5, även 19x9 kommer bli tight/toucha innerskärmarna.
Det är samma visa som på samtliga volvo modellerna. där fram är max 8.5 och bak 9.5. -- jag rekommenderar dig då denna forum: https://www.facebook.com/groups/volvosw ... =bookmarks - då jag själv inte är så insatt i sådant(rullar original)

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]