Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Avuriel skrev:Min har stått på steg 7 i över en vecka nu. VAD HÄNDER?? Tar det så lång tid att programmera och testa en bil??
Haha, man är som ett barn. :P
kan vara så att din bil kommit på ytterligare ett slut test! frågan är hur långt Ante2 bil kommit?
iceman1 skrev:
Avuriel skrev:Min har stått på steg 7 i över en vecka nu. VAD HÄNDER?? Tar det så lång tid att programmera och testa en bil??
kan vara så att din bil kommit på ytterligare ett slut test! frågan är hur långt Ante2 bil kommit?

Hur menar du? Ytterligare? Gör dom flera slut test? Trodde det var bara en ''serie'' tester och sen är det bra liksom. Men det är klart att dom kanske kan stöta på problem om något inte är som det skall..
Avuriel skrev:
iceman1 skrev:

Hur menar du? Ytterligare? Gör dom flera slut test? Trodde det var bara en ''serie'' tester och sen är det bra liksom. Men det är klart att dom kanske kan stöta på problem om något inte är som det skall..
Den står väl på steg 7 tills den lämnat fabriken o är påväg till ÅF? :)
Xerikss0n skrev: Den står väl på steg 7 tills den lämnat fabriken o är påväg till ÅF? :)
Jo, antagligen. Men tar det så lång tid?? Den hoppade stegen 2-5 på bara ett par timmar. Sedan 6-7 på samma dag lite senare. Steg 7 känns ju inte som det borde ta så himla lång tid? Eller håller dom inne med bilen på nåt lager ett tag kanske? hahaha :P
Avuriel skrev:
Xerikss0n skrev: Den står väl på steg 7 tills den lämnat fabriken o är påväg till ÅF? :)
Jo, antagligen. Men tar det så lång tid?? Den hoppade stegen 2-5 på bara ett par timmar. Sedan 6-7 på samma dag lite senare. Steg 7 känns ju inte som det borde ta så himla lång tid? Eller håller dom inne med bilen på nåt lager ett tag kanske? hahaha :P
Står säkert och väntar på leverans, vet ej hur ofta leveranserna går ifrån Gent till Sverige? :)
Xerikss0n skrev:
Avuriel skrev:
Står säkert och väntar på leverans, vet ej hur ofta leveranserna går ifrån Gent till Sverige? :)
Ingen aning, troligen ett par gånger i veckan. Men jag antar att dom fraktas med skepp så dom kanske ''bunkrar upp'' ett lass som i sin tur leder till att dom står ett tag.
Nibbe skrev:Volvo V40 D4 Momentum Manuell
Titanium grå Metallic 455
Linné Charcoal P500
V40 Bagagerumspaket,
V40 Intropaket,
Teknikpaket Premium 7 V40
VOC parkvärm/fjärrstart,
Borttag emblem bakluckan,
Elman förarstol m minne,
Aluminiumhjul Mannan 17",
Eluppvärmd vindruta,
Parkeringshjälp fram/bak,
Innerbacksp aut avbländn,
Hastighetsberoende servo,
Lågt sportchassi
Stänkskydd fram,
El-motorvärmare med kupékontakt,
Stänkskydd bak,

Totalpris 335700:-

Hoppas man inte blivit lurad på priset då jag kämpade hårt för att få ner det :oops:
Yay!!
Beställd av säljaren v33 (dock så skickade jag in papprena måndag v32)
Prel leveransdatum v41
Yes!! Idag hoppade vår bil upp till steg åtta, "Din Volvo är på väg" och vi har också fått mail om att bilen väntar på att få levereras till vår bilhandlare :) Från början hade vi planerad leverans v37, sedan v40, sedan tillbaka till v37 och nu säger minvolvo-siten v36. Gött! ;)
Senast redigerad av 1 Mawa71, redigerad totalt 0 gånger.
Mawa71 skrev:Yes!! Idag hoppade vår bil upp till steg nio, "Din Volvo är på väg" och vi har också fått mail om att bilen väntar på att få levereras till vår bilhandlare :) Från början hade vi planerad leverans v37, sedan v40, sedan tillbaka till v37 och nu säger minvolvo-siten v36. Gött! ;)
Vad skumt. Min står som v35 fortfarande men den har fortfarande inte hoppat över steg 7.
Mawa71 skrev:Yes!! Idag hoppade vår bil upp till steg åtta, "Din Volvo är på väg" och vi har också fått mail om att bilen väntar på att få levereras till vår bilhandlare :) Från början hade vi planerad leverans v37, sedan v40, sedan tillbaka till v37 och nu säger minvolvo-siten v36. Gött! ;)
Edit: Den hoppade till steg åtta, inte nio... :oops:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 43

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]