- ons 12 dec 2012, 15:22
Volvos säkerhetscenter verkar ju vara toppmodernt. Ingen här som tror att de testat rulla en bil med glaslucka??
Moderator: Moderatorer
Droopy skrev:Och hur ofta voltar man el krockar under en livstid, jag har krockat en gång sedan jag började köra bil i trafiken som 16-åring.Har gjort en rejäl "rulltårta" en gång för länge sedan, så för min del är det helt plåttak som gäller i fortsättningen också.
FiddeUBC skrev:Om man nu köper en ny V40 med glastak ,har man inte då suttit / provkört någon av demobilarna hos sin Volvohandlare innan man väljer tillvalet?Det låter helt rimligt att kolla upp det innan... men när det kommer en ny bilmodell är det inte ovanligt med 10 000-tals ordrar från personer som inte sett bilen. Varje gång det kommer ny BMW 3-serie t ex kommer det in säkert ett par tiotusental beställningar runt om i världen med taklucka, navi, adaptiva chassin och andra saker som inte har testats... bilmodeller säljs med mest utrustning när de är nya... sen kommer Tage, 70 år och köper Classic på slutet med två options: dragkrok (fast) och reflexstripes på stötfångaren./PH
Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]
De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]