Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1403316
FiddeUBC! Håller med många andra, mycket bra och väl utfört arbete. Tack för bra artikel, mycket intressant att läsa.
Har du monterat ljusslingor inne i strålkastarhuset? Eller ser jag med syne? Du nämner något om ledlist i din artikel. Har själv funderat på att montera in ledlist i strålkastarhuset men inte riktigt vågat mig på att börja. Gäller att hitta led slinga som inte är för stor och som passar inne i huset. Om det är så, vilken ljusslinga har du valt?
#1410846
Hej.

Har inga kit för att uppgradera att sälja, det kanske jag borde?. Men jag kör fortfarande med mitt bygge sedan jag startade denna tråden och det funkar förträffligt fortfarande.

Led listen menar jag den som sitter inuti strålkastaren från början, jag ville att allt skulle fungera som original.

Jag ska erkänna att jag har tittat lite på thors hammare strålkastarna också men det som kan sätta käppar i hjulet där är hur styrningen av strålkastarnas ABL fungerar. Problemet är att nuförtiden har jag dåligt med tid att sitta och sätta mig in i grejer från grunden och få et hela till att fungera.

Vet ej om fler haft detta men höjdjusteringsm[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev därf[…]