Here we discuss Volvo related topics in english

Moderator: Moderatorer

Hi,

I am curious if some of the Volvo fans/owners they gather together within a large city on an easy to find spot, or maybe they organise some Volvo fan meetings somewhere over the weekend at a large cabin/hotel, so that more members can participate. Example here: http://www.volvo-club.ro/topic/21318-in ... tia-iii-a/.

In my home country, the Volvo community is quite small, but the people really love their cars and once per year they go somewhere, show their cars, meet each other and party.

Is that happening also in Sweden?

Andreas
Do you know where they are announced? I haven’t seen a particular topic on this.

For example, in Romania they are making a SAAB-Volvo national meeging each year and occasionally people have meetings in Bucharest or other large cities.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jag kom ihåg om den här webbplatsen när jag återigen sorterade igenom saker och satte saker i ordning, jag samlade en massa onödiga saker som min man och jag inte kommer att bära av olika skäl. Jag brukade ge saker till vänner och inte så många människor, men då bestämde jag mig för att försöka sälja dessa saker, så lite extra pengar. Annonsera gratis och mycket snabbt hitta köpare.Jag sålde allt perfekt själv, och jag kom över ärliga, normala människor som inte hade ett mål att lura mig på något sätt.
Panoramatak över tid

Läste en tråd om rapporter om ”e[…]

Rådfråga styling projektet

Tänkte höra vad ni säger om en lite[…]

Slutrör

Hej måste få rådfråga alla[…]

Hahaha! Greffel, du läste väl svaret fr&[…]