Jönköping, Halland, Blekinge, Skåne, Gotland & Öland

Moderator: Moderatorer

Kommer du på jagrullarträffen i Ljungby?

Ja.
11
20%
Nej
33
60%
Kanske
11
20%
Användarvisningsbild
av Tomas88
#683632
Efter en tids diskussion i denna tråden: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 21&start=0 så har vi kommit fram till tid och plats för en jagrullarträff.

Vi har tänkt oss att ses: Lördagen den 27 Oktober kl. 11.00
På: Citygross parkering.
Ligger bredvid MC-Donalds vid södra avfarten längs med E4an. Så det är lätt att hitta.
Tänkte vi kunde uppehålla oss så långt ifrån själva affären så möjligt på parkeringen så slipper vi trängas med annat folk. Brukar vara gott om plats så det bli troligtvis inga problem.

Sen kan vi kolla på och diskutera varandras bilar. Senare eventuellt åka och äta någonstans eller bara ta MC-donalds/Max som ligger på området.

Tänkte att de om är intresserade av att komma kan anmäla sig här i tråden och gärna skriva vilken bil man kommer i.
Anmälan är naturligtvis inte bindande. :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
#683633
Då blir jag den förste att anmäla mig. Kan inte säga till 100% att jag kommer men jag planerar för detta nu i alla fall.

Kommer med min Volvo C30 T5
Användarvisningsbild
av loci
#683640
Låter kul,så jag kommer nog (om inget annat ställer till det)
Kommer isåfall med min S60 T5 -02 .

Såg att omröstningen pågår till den 28 okt och träffen är den 27 okt :wink: :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
#683662
Kul att det redan är så många som anmält sig!
loci skrev: Såg att omröstningen pågår till den 28 okt och träffen är den 27 okt :wink: :D
Japp. Man får skriva in antal dagar omröstningen skall vara och jag råkade visst räkna lite fel. Tror omröstningen nollas om jag ändrar så de får va så.
Användarvisningsbild
av Camel
#683767
White skrev:Om vädret tillåter blir det i "finbilen" (945 CLASSIC -98), annars blir det i "bruksbilen" (945 SE -96).
Då hoppas jag på fint väder. Jag ska försöka ta mig tid, passerar troligen Ljungby på E4 vid tiden för träffen. Kommer isf med min V70 2,5FT.
Uppföljning mjukvara 2024

Servade bilen idag och fick i samband med det uppd[…]

Jag har hittat artikelnumret, 6841206. Men den fin[…]

Spärra lådan A-traktor

Hejsan, Vi bygger om en 5cyl bensinare till trakto[…]

Backkamera problem

Har inte en aning om vad för typ av kamera el[…]