Jönköping, Halland, Blekinge, Skåne, Gotland & Öland

Moderator: Moderatorer

av v70jonas
#557299
Tänkte åka dit med grabben på lördagen för det passar oss bättre. Men är alla utställningsbilar där på lördagen? Står i tidsprogrammet att Vallåkraträffen invigs på söndag morgon.
Tacksam för svar!

MVH
Jonas
av 2444ever
#557364
Får nog lägga ner Vallåkra, packboxar i kamremshuset läcker o olja på kamremmen, känns inte som man vill riskera något oavsett om det är liten risk... :(
Användarvisningsbild
av Nightmare89
#557474
2444ever skrev:Får nog lägga ner Vallåkra, packboxar i kamremshuset läcker o olja på kamremmen, känns inte som man vill riskera något oavsett om det är liten risk... :(
:( :( Tråkigt att höra.
av Volvoidiot
#557483
Jag kan säga att spöregnar det på söndag lär inte jag dyka upp. Håll tummarna nu att vi får fint väder på söndag så man kan få en trevlig dag på Vallåkra!
av v70jonas
#557562
Mest för företag? Stämmer det?

Tänkte att grabben skulle vara intresserad av bla detta:

11.15-11.30. ATV Sweden visar hur en 4wd/150 hästar ATV-show på flygrakan + parad.
11.30-11.45 Försvarsmakten Södra Skånska regementet Revingehed
Stridsvagn 122 & Stridsfordon 90 C in action på flygrakan.
11.45-12.00 Camaro Cup bil in action ! Daniel Ivarsson
bakom gaspedalen på flygrakan.
13.00- Målgång för Pärlrallyt med över 185 veteranlastbilar, brandbilar och bussar som rullar in och presenteras för publiken av Bengt Streuli och Stefan Bengtsson,på flygrakan. Många av deltagarna är klädda i tidsenliga kläder. Sveriges största Veteranlastbilsrally

Lastbilar och brandbilar är ju sådant som en tvååring gillar.

Eller tycker ni att vi ska vänta till på söndagen istället?

MVH
Jonas
av v70jonas
#557623
Tror också att det passar honom! Lastbilar, brandbilar, bilar och flygplan är roligt för honom.
Tack för hjälpen!

MVH
Jonas
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!