Jönköping, Halland, Blekinge, Skåne, Gotland & Öland

Moderator: Moderatorer

av Volvoidiot
#558308
Vilket fint väder alla som är på plats fick! Jag håller tummarna inför morgondagen, sol vill vi ha!
Användarvisningsbild
av Nightmare89
#558315
Tråkiga nyheter :( :( då min vän jag skulle åka med har insjuknat rejält så kommer jag inte kunna närvara på träffen elelr att åka ned. Blir för långt för en person att köra 12 timmar sj på ett dygn :( :(
av PTV
#558777
Tog hojen dit i soligt väder.Fick en metalplatta för att hojens stöd inte skulle gå rakt igenom åkermarken.
BRA ORDNAT AV DESSA PARKERINGSVAKTER.För övrigt var det stora tomma ytor mellan utställarna och som vanligt ett för högt inträdespris samt att jag inte hittade Jag Rullar forumet på utställningen.Men jag fick i varje fall motion under en lång sträcka så något positivt hade ju det hela. :D
Användarvisningsbild
av Dalmans
#559392
det enda som syntes på själva träffen var min och Eccys bils dekaler och våra tshirtar. vi hade inte monter eller utmärkt plats såsom TPC och NordicR bland annat. intresset verkar inte finnas här.

nog tycker jag 150 spänn in är ett rimligt pris men det kanske bara är jag :)
av PTV
#559464
Dalmans skrev:det enda som syntes på själva träffen var min och Eccys bils dekaler och våra tshirtar. vi hade inte monter eller utmärkt plats såsom TPC och NordicR bland annat. intresset verkar inte finnas här.

nog tycker jag 150 spänn in är ett rimligt pris men det kanske bara är jag :)
Synd att man missade dessa bildekaler.Lastbilarna var för övrigt en höjdpunkt.Hur i hela friden orkar de hålla en sådan puts på dessa jättar som många gånger används varenda dag.Och vilket ljud sedan från Scanias V8 motorer.Stod som ett utropstecken en bra stund och bara lyssnade när det lät som ren musik i mina öron. :D
av rd350
#559649
Var fanns alla de tidigare så bra erbjudandena i volvotältet? Bara en massa piratdelar, tur att de i varje fall hade kvar oljefilterna till hyffsad peng!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Bromsljusrelä är helt vanlig standard mi[…]

Martins S90-98

Roligt att se en S90 som blir ompysslad istäl[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Servade bilen idag och fick i samband med det uppd[…]

Jag har hittat artikelnumret, 6841206. Men den fin[…]