Jönköping, Halland, Blekinge, Skåne, Gotland & Öland

Moderator: Moderatorer

av Volvoidiot
#555227
Dalmans: Fast dom som exempelvis kommer från Göteborg, Stockholm kommer ju det hållet och lär passera kullen och den går inte att missa. Eller vad menade du? Dom som kör från stockholm kör väl E4:an ner till Helsingborg? Dom som kör från Göteborg kommer väl på E6:an som går förbi helsingborg? Jag kanske är helt fel ute?
Användarvisningsbild
av Dalmans
#555251
Jag har ingen aning alls. Enda jag
Gjort i helsingborg innan är att följa skyltning mot färjan :)

Menade bara det att jag kommer då inte gnälla även om jag får åka några kilometer extra om jag råkar komma från "fel håll"
av 2444ever
#555431
Samling där då alltså?
Både lördag o söndag? Tid?

Heter rastplatsen Glumslöv någonting? I så fall tror jag att det är lämpligt att vända vid avfart till Rydebäck om man kommer söderifrån, har för mig att det bara är någon kilometer norr om rastplatsen. Eller är jag helt fel på det?
av Volvoidiot
#555456
2444ever skrev:Samling där då alltså?
Både lördag o söndag? Tid?

Heter rastplatsen Glumslöv någonting? I så fall tror jag att det är lämpligt att vända vid avfart till Rydebäck om man kommer söderifrån, har för mig att det bara är någon kilometer norr om rastplatsen. Eller är jag helt fel på det?
Det låter rätt. Fast om man ska ses efter Vallåkraträffen så blir det ju träff på den sidan där Burger King ligger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
TuneIn

Någon som märker stor skillnad på[…]

Isärplockning av lyktan kommer bli mycket int[…]

Det du länkar till den nedre lite dyrare ser […]

Finns mjukvara som låser haldexen hårt[…]