Gävleborg, Örebro, Västmanland, Uppsala, Stockholm, Södermanland, Östergötland & Kalmar

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
#623995
träff i ånnaboda/örebro

Info om Örebroträffen 26 Maj 2012
Vi träffas vid Svampen kl 11.00 (Örebros vattentorn) Dalbygatan 4, för att åka vidare i kortege till Ånnaboda, vi hoppas att vi för 18:e året i rad får åka på Örebros annars bilfria gator. (Ej klart ännu)
För Er som vill åka in direkt på utställningsområdet släpper vi på 11.30 Ånnaboda nedre plan.
Det kommer uppdateras vartefter, men vi har spikat datum angående pokalindelningen kan ändringar komma att ske, så detta är preliminärt fram till 31 Mars.
Pokalindelningen ser ut så här 2012
Classic 1-3 pris
100/200 serien 1-3 pris
700/900 serien 1-3 pris
800/X70 serien 1-3 pris
S/V40/300/400 serien 1-3 pris
XN klassen (s80,s60,c70x,c90) 1-3 pris
S/V/C klassen (S40N,V50,C30) 1-3 pris
XN II klassen (s60 II, s80 II) 1-3 pris
Tjejklassen 1-3 pris
Styiling 1 pris
Motorrum 1 pris
Bästa Epa 1 Pris
Bästa inredning 1 Pris
Longdistance 1 pris
People choice
Med reservation för något skrivfel.
JURYBEDÖMNING.
Sponsorer läggs ut vartefter det är klart.
Vi avslutar träffen runt 16.30
Vi håller samma Entreavg som tidigare 60:- PP under 15 fritt, Epatraktorer 30:-PP
Även i år kommer vi grilla korv, hamburgare också kaffe, te, dricka till samma pris som förra året, inga ändringar.
Nu hoppas vi på solen och värmen till träffen
Uppdatering sker efter hand
Mycket välkomna
Mariana och resten av gänget
Ps Metallsvenskan är senare på kvällen så träffen hinner Ni med och Metallsvenskan och Kvällsträffen som säkerligen kommer upp i tid mycket roligt på en och samma dag.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. ... 234504&p=1
Användarvisningsbild
av päpplet
#624372
Jag kanske kan hyra in mig i Dalmans bil (oss dalmasar emellan :wink: ) om jag nu inte måste jobba just då.
Användarvisningsbild
av dahlen
#624468
jag kommer med den "mintgröna" 240in om det inte är något jippo på mantorp park samma helg :) håll utkik, den kommer synas ;)
Användarvisningsbild
av Rookkeer
#629162
Det skulle vara skoj att åka på en träff får se hur det ser ut och om bilen är klar då, men jag hoppas att jag kan åka
av PTV
#632486
Ha ha ... jo man var ju på en Volvoträff i Örkeljunga för några år sedan.T-R-E medlemmar dök upp och den ena var moderator på Jag Rullar !?.Men skit samma.Det var roligt ändå den stund det varade med lite hjulspinn i cirklar utanför en bensinmack samt en del allvar och lite skitsnack. :D

Bilen klagar hela tiden på låg ba[…]

Däck tryck

Hej jag har funderat lite på detta kan det h[…]

Hej alla, Är det någon som vet vilka a[…]

På en "äkta" EPA med en sp&au[…]