Västra götaland, Värmland & Dalarna

Moderator: Moderatorer

#544009
Jag tog inte så många foton på själva träffen då jag överlät det till de med proffskameror, så jag hoppas tråden fylls på med sådana ;)

Jag, Webbis och Eccy möts upp utanför sala
Bild

Samling i Insjön, saknas två bilar på fotot. Någon som tog ett foto när dom hade kommit? Vår numera utnämnde stallmekaniker Eccy sattes genast i arbete ;)
Bild

Webbis ville tydligen ha dioder i p-ljus och dimljus, så det är vad Eccy sysslar med.
Bild

Jagrullar-karavan på väg mot Rättviksträffens samling vid Volvo i Leksand
Bild

Här är vi i den stora karavanen, uppskattar att det var omkring 100 bilar. Så då var det inte så illa att 11 av dem kom från Jagrullar!
Bild

Webbis tyckte tydligen att även jag behövde dioder så Eccy sattes i arbete igen (Tack eccy!)
Bild

Bytt på ena sidan
Bild

Tydligen så uppskattades stylade kärror mer än fina välbehållna orginalbilar så Eccy fick tyvärr inget pris
Bild

Efteråt åkte vi till Volvo Leksand igen för en gruppbild, tyvärr så tappade vi några efter vägen
Bild

Jag har även foton på när Dalmans sambo sätter dekaler på bilarna som värsta proffset, men hon sa att hon var osminkad så jag törs inte lägga ut dem här :)
#544035
Eccy kompletterar sin reflexramp med lite nosdelar jag hade med :wink:
Bild

Tyckte hans pärla såg okomplett ut utan kromlisterna på rampen
Bild

låg en och annan bil både framför och bakom
Bild

Mååånga volvo :mrgreen:
Bild

Bild

En mycket fin och välutrustad 164 som till och med hade farthållare och AC. Eller som Eccy sa när han kikade under huven "Den B30in behöver då inte känna sig ensam" :lol:
Bild

Bild

vinnaren i 700 klassen
Bild

humor :lol:
Bild

en annan vinkel från gruppfotot
Bild

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]