Sida 1 av 1

Volvo On Call på XC60, borttappade konton

Postat: sön 10 feb 2013, 18:06
av improwise
Har nu återigen problem med Volvo On Call (favorit i repris). Numera att jag inte ens kan logga in i appen trots att jag helt säkert anger rätt användarnamn och lösenord, och att jag kan logga in på webben med precis samma användaruppgifter. Väl där såg jag nån blänkare om XC60 ägare skulle behöva registrera sig igen, trots att de redan var registrerade. Informationen var dock väldigt kortfattad, någon som vet vad det handlar om? Har Volvo tappat bort våra konton eller?

Re: Volvo On Call på XC60, borttappade konton

Postat: sön 10 feb 2013, 19:18
av Bonlo
Gör ett nytt konto i appen om du inte kommer in. Kommer du inte in med det nya måste du ringa VOC och säga att du vill radera ditt VOC och sedan lägga till det på nytt med ny fyrsiffrig VOC kod, därefter återigen göra ett nytt konto i applicationen