Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#467887
V60 är 13 liter större än V50 men har mindre bagagelucka och snävare taklinje. Om det funkar som bruksbil är givetvis upp till var och en. Jag läser in något helt annat i begreppet dock. Men nu började diskussionen kring värdet av kromade rails egentligen.
av Lazy
#467889
andreas_lofgren skrev:V60 är 13 liter större än V50 men har mindre bagagelucka och snävare taklinje. Om det funkar som bruksbil är givetvis upp till var och en. Jag läser in något helt annat i begreppet dock. Men nu började diskussionen kring värdet av kromade rails egentligen.
Men du lägger ju in texten "Om man vill ha en bruksanpassad bil känns inte V60 som rätt spår..." ?:-/
#467892
andreas_lofgren skrev:V60 är 13 liter större än V50 men har mindre bagagelucka och snävare taklinje. Om det funkar som bruksbil är givetvis upp till var och en. Jag läser in något helt annat i begreppet dock. Men nu började diskussionen kring värdet av kromade rails egentligen.
Jag lastade utan problem in barnvagn vid test häromdagen. ett tecken på bruksbil eller.

Sen gällde inte tråden enbart kromade eller svarta rails...visserligen ingår denna skillnad mellan summum och momentum som diskussion startade med men knappast det som avgör valet.

Så att denna skulle vara osäljbar som begagnad där har du fel.

Jag tar kväll från dina inlägg dom tillför inte mig något
#467897
Petzzon skrev: Så att denna skulle vara osäljbar som begagnad där har du fel.
Nu har du kokat ihop något riktigt märkligt för inget av inläggen jag skrivit påstår något sådant!
#467905
andreas_lofgren skrev:
Petzzon skrev: Så att denna skulle vara osäljbar som begagnad där har du fel.
Nu har du kokat ihop något riktigt märkligt för inget av inläggen jag skrivit påstår något sådant!
Ber om ursäkt om jag misstolka dig.

Men du skrev: Jag uttalar mig inte om vad folk behöver. Bara vad många söker efter begagnat.

Men men du skrev inte osäljbar bara att det inte var va dom flesta ville ha som begagnad
av Lazy
#467907
andreas_lofgren skrev:
Petzzon skrev: Så att denna skulle vara osäljbar som begagnad där har du fel.
Nu har du kokat ihop något riktigt märkligt för inget av inläggen jag skrivit påstår något sådant!
Jag tror du gjort några inlägg i denna tråd du kommer att få äta upp Andreas, var och en har sina behov om vad som behövs av en bil som uppfyller kraven av en bruksbil, och sen att idag att utrycka sej om hur andrahandsvärdet kommer att bli på nya V60 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Senast redigerad av 2 Lazy, redigerad totalt 0 gång.
#467912
Det är jag inte nämnvärt orolig för. Att många söker efter alternativ A är inte samma sak som att ingen söker efter alternativ B.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12
Bakfjädrar.

Jag gjorde det enkelt. Beställde bara nya fj&[…]

Säger det något särskilt att det […]

Dragonfire

Löjliga priser XC70

Då var vi uppe på 320K igen, men de[…]