Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1536900
Har problem med att spela upp vissa kanaler typ RIX fm men mix megapol funkar och även andra utländska kanaler går. Nån annan som upplever samma problem ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av loci
#1536926
Har haft samma problem i snart en vecka,och kollade min en servicetekniker hos min volvohandlare om det fanns nån uppdatering.
Men det fanns det inte ,gps:n fungerar som vanligt men inte Tune in inte på nån kanal .
#1536928
Det där kommer och går med jämna mellanrum och har gjort så i flera år just med Tune In. Vissa kanaler försvinner i någon vecka till månader.
#1543320
Samma för mig fortfarande, prövat stänga av internet längre perioder också men exakt samma problem. Megapol funkar klockrent men typ rixfm, starfm funkar inte… riktigt tråkigt då det är bra mycket bättre ljud från tunein


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1545225
Derank skrev: sön 04 jun 2023, 20:14 Felet ligger oftast ute på någon server nånstans, sällan i bilen, inte så mycket att göra åt bara vänta.
Fast Bandit Rock har vart borta i 3-4 månader nu. Vem kan man kontakta?
#1545463
Måste man ha något konto, eller räcker det med internet uppkoppling och sen starta apparna? Testade lite här om dagen att köra med internetuppkopplingen via bluetooth från telefonen dels för att navigatorn skulle få TMC men tyckte att just apparna och allt var segt och tog tid på sig att öppna.
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]